Primăria Sibiu va contribui cu suma de aproape 18.000 de euro pentru organizarea Galei „Destinația Anului 2025” în orașul de pe Cibin. Municipiul va fi partener principal al evenimentului.
Sibiul va fi anul acesta gazda Galei „Destinația Anului”, competiție anuală prin care sunt recunoscute și premiate cele mai atractive destinații turistice din România. Evenimentul va avea loc în luna aprilie la Sala Thalia.
Municipiul Sibiu, care anul trecut a câștigat concursul, va fi gazdă, dar și partener principal al acestei gale, astfel că va beneficia de un pachet special de promovare și vizibilitate. „Organizarea unui astfel de eveniment prin care vor fi anunțați câștigătorii ediției 2025 a concursului Destinația Anului, va beneficia de o vizibilitate media foarte ridicată, aspect ce face ca aportul adus industriei turistice din Municipiul Sibiu să fie unul foarte ridicat, asigurând cadrul prin care municipalitatea să poată promova valorile care au pus Sibiul pe locurile fruntașe ale turismului de destinație”, spune primăria.
Așadar, fiindcă e partener principal și gazdă a galei, Primăria Sibiu va contribui cu aproape 18.000 de euro (89.250 lei) din bugetul local pentru a acoperi cheltuielile necesare organizării și desfășurării evenimentului. La schimb, Asociația Institutul pentru Orașe Vizionar, care organizează Destinația Anului 2025, va trebui să afișeze logo-ul municipiului Sibiu pe site-ul destinatiaanului.ro și trei postări pe paginile de socializare cu menționarea primăriei drept partener principal și gazdă a galei. Totodată, logo-ul primăriei va trebui să fie afișat pe bannere web, garantând 2 milioane de impresii, iar municipiul să fie menționat într-un comunicat de presă.
Gala „Destinația Anului 2025” va avea loc în 8 aprilie la Sala Thalia. Competiția a atras 150 de destinații calificate, din 38 de județe și municipiul București, evidențiind atât locuri consacrate, cât și zone mai puțin cunoscute, dar pline de farmec. Nominalizările au fost realizate în perioada 12 noiembrie – 5 decembrie 2024, prin implicarea publicului, a unui juriu format din peste 100 de experți în turism și a partenerilor strategici. Destinațiile au fost împărțite în șapte categorii: „Orașe care inspiră”, „Stațiuni Balneo-Climaterice”, „Tărâmuri fermecate”, „Sate de poveste”, „Distracție și aventură”, „Cultură și educație” și „Cea mai bună Promovare”.