Lanțul american de restaurante tip fast food a anunțat marți că locația aflată la granița dintre Sibiu și Șelimbăr se închide pentru modernizare. Deocamdată nu se știe pentru cât timp singurul Drive-Thru din zona Sibiului va rămâne închis. În altă ordine de idei, reprezentanții McDonald’s nu suflă nici o vorbă despre incidentul avut loc la începutul lunii februarie 2025 legat de restaurantul de pe Bălcescu, acolo de unde o clientă a primit un burger cu carne crudă (DETALII AICI).
Începând de astăzi, 25 februarie, Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, anunță că demarează procesul de modernizare și digitalizare a restaurantului McDonald’s Sibiu Șelimbăr, situat pe Șos. Sibiului Nr. 1.
După finalizarea acestor lucrări de remodelare și digitalizare, restaurantul va beneficia de un design modern și va fi dotat cu tehnologii de ultimă generație pentru pregătirea și servirea produselor, dar și plasarea și ridicarea comenzilor.
”McDonald’s Sibiu Șelimbăr va fi echipat cu ecranele digitale de afișare a produselor, care se vor găsi atât în restaurant, cât și la Drive-Thru, și kioskurile de comandă, ce permit clienților să comande rapid și să plătească contactless. Aceste schimbări vor contribui la o experiență mai eficientă și mai confortabilă pentru clienți, prin reducerea timpilor de așteptare, o interfață digitală intuitivă și posibilitatea de a personaliza comenzile simplu și rapid”, spun cei de la Premier Restaurants România.
Nici o vorbă despre cazul sibiencei care a primit un burger cu carne crudă
”Până la momentul deschiderii, clienții McDonald’s sunt invitați să se bucure în continuare de produsele preferate în restaurantul McDonald’s Sibiu Centru, situat pe Str. Nicolae Bălcescu”, mai spun cei de la Premier Restaurants România.
Din păcate aceștia nu au răspuns unei solicitări oficiale din partea ziarului Ora de Sibiu, legat de cazul unei sibience care a primit un burger cu carne crudă. Femeia a făcut o comandă la restaurantul de pe Bălcescu, prin platforma de livrări Glovo, în data de 7 februarie. Când a desfăcut pachetul a descoperit cu stupoare că a primit un Big Tasty cu carne crudă.
VEZI AICI IMAGINI ȘI DETALII
În ciuda faptului că livrarea a fost gestionată de Glovo, responsabilitatea pentru produsele livrate revine, în ultima instanță, restaurantului care le prepară. Prin urmare, am trimis o solicitare către Premier Restaurants România, compania care operează McDonald’s în România, solicitare rămasă fără răspuns deocamdată.