Promenada Sibiu, împreună cu Board Games Community și D-Toys, organizează duminică, 23 februarie, Puzzle Speed Challenge, un campionat pe echipe, dedicat adolescenților și copiilor însoțiți de un adult. Participanții de pe podium vor pleca acasă cu premii surpriză.
Concursul de puzzle pe echipe este destinat adolescenților pasionați de puzzle, dar și copiilor, sub condiția ca aceștia să fie însoțiți obligatoriu, pe tot parcursul evenimentului, de un adult însoțitor. Competiția are loc la etajul 1 al centrului comercial, în zona magazinului Sinsay și se va desfășura duminică, începând cu ora 15:00.
Pasionații de puzzle au șansa să participe în echipe formate din 3 sau 4 membri (nu este posibilă înscrierea individuală). Fiecare echipă va avea de asamblat un puzzle de 500 de piese, într-un timp limitat de maximum 2 ore. Participanții de pe podium vor pleca acasă cu premii surpriză din partea sponsorului principal.
Echipele se pot înscrie prin achiziționarea unui bilet de participare pe site-ul iaBilet.ro
Despre Promenada Sibiu
Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni pe 14 noiembrie, la ora 10:00. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.
Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.
Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.
În luna octombrie a acestui an, Promenada Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.