Poziția Tursib după incidentul de pe traseul 18: ,,Ne cerem scuze. Șoferul va fi convocat la o discuție”

Un șofer Tursib va fi sancționat și reinstruit după ce a avut un comportament necorespunzător față de o călătoare, luând în derâdere solicitarea acesteia privind temperatura scăzută din autobuz. Compania a verificat situația și a anunțat măsuri pentru a evita astfel de incidente în viitor.

Totul a pornit de la o experiență neplăcută relatată de Corina Elena, care, pe 12 februarie 2025, la ora 22:00, se afla în autobuzul 18, pe ruta Țiglari – Compa. Aceasta a semnalat faptul că temperatura din interiorul vehiculului era la fel de scăzută ca cea de afară. Când i-a atras atenția șoferului asupra problemei, acesta i-ar fi răspuns că, dacă nu îi convine, să sune la 112. La observația că este nedrept ca pasagerii care plătesc abonamente și bilete să fie tratați astfel, șoferul ar fi considerat situația normală.

Citeşte şi- Călătorii se plâng de frig în autobuzele Tursib. „Șoferul mi-a zis să sun la 112 dacă nu îmi convine”

Poziția Tursib după incidentul de pe traseul 18: ,,Ne cerem scuze. Șoferul va fi convocat la o discuție”

Șoferul, chemat la raport și reinstruit

Şoferul companiei de transport public Tursib va fi convocat pentru o discuție și reinstruit în urma acestei sesizări privind comportamentul său față de călători și utilizarea sistemului de încălzire din autobuz. Conform informațiilor transmise de Raluca Racz, Șef Serviciu Marketing Tursib, acesta va fi avertizat și instruit cu privire la necesitatea de a menține o atitudine civilizată în interacțiunea cu pasagerii. De asemenea, i se va reaminti obligativitatea pornirii sistemului de încălzire pentru a reduce disconfortul termic al călătorilor, ori de câte ori este necesar.

Poziția Tursib după incidentul de pe traseul 18: ,,Ne cerem scuze. Șoferul va fi convocat la o discuție”

Verificări la sistemul de încălzire al autobuzului

În urma reclamației, compania Tursib a efectuat verificări tehnice, constatând că autobuzul în cauză nu a fost în service pentru probleme la sistemul de încălzire, ceea ce sugerează că acesta era funcțional. Cu toate acestea, departamentul Atelier a fost sesizat pentru a investiga și remedia eventualele deficiențe. Compania explică faptul că, în sezonul rece, menținerea unei temperaturi optime în autobuze este dificilă, din cauza frecvenței ridicate de deschidere a ușilor.

Poziția Tursib după incidentul de pe traseul 18: ,,Ne cerem scuze. Șoferul va fi convocat la o discuție”

Sesizările călătorilor: cum răspunde Tursib?

Un alt aspect reclamat de călători a fost lipsa unui răspuns la sesizările trimise către Tursib. În acest sens, reprezentanții companiei precizează că nu au primit sesizări pe adresa oficială de e-mail și că toate solicitările primite sunt soluționate în termenul legal de 30 de zile. Dacă sesizările sunt efectuate telefonic, răspunsurile sunt transmise prin aceeași metodă.Poziția Tursib după incidentul de pe traseul 18: ,,Ne cerem scuze. Șoferul va fi convocat la o discuție”

Pentru a evita astfel de neînțelegeri, Tursib recomandă pasagerilor să transmită orice reclamație sau sugestie pe e-mailul oficial al companiei, asigurându-i că toate sesizările sunt tratate cu seriozitate.

În final, Tursib își cere scuze în numele angajatului său și dă asigurări că depune toate eforturile pentru ca transportul public din Sibiu să funcționeze în condiții cât mai bune.

Ultima oră