Corina Elena, a relatat o experiență neplăcută avută pe data de 12 februarie 2025, la ora 22:00, în autobuzul 18, pe ruta Țiglari – Compa. Sibianca a menționat faptul că temperatura din interiorul vehiculului era la fel de scăzută ca cea de afară. Când i-a semnalat șoferului problema, acesta i-ar fi răspuns că, dacă nu îi convine, să sune la 112. La observația că este nedrept ca pasagerii care plătesc abonamente și bilete să fie tratați astfel, șoferul ar fi considerat situația normală.
Faptul că autobuzele circulă în astfel de condiții afectează toți călătorii, inclusiv copiii și persoanele vârstnice, care sunt nevoiți să îndure frigul, deși au plătit biletele sau abonamentele. Temperaturile scăzute din autobuze nu doar că provoacă disconfort, dar pot afecta sănătatea celor mai vulnerabili pasageri. În loc să fie un mijloc de transport sigur și confortabil, autobuzele pun în pericol sănătatea sibienilor, mai ales în sezonul rece. „Copiii, bătrânii, noi toți înghețăm în autobuzele astea, chiar dacă plătim pentru transport. Pe nimeni nu interesează, așa se întâmplă peste tot în țara asta.”adaugă sibianca.
Sesizări ignorate și lipsa de reacție din partea Tursib
Corina Elena a subliniat că a depus numeroase sesizări la Tursib, însă nu a primit niciun răspuns, iar comportamentul șoferilor a rămas neschimbat, cu întârzieri semnificative și o atitudine nepotrivită.
„Am făcut foarte multe sesizări la Tursib și nimic, niciun răspuns. Aceeași atitudine a șoferilor, întârzieri mari, lipsă de respect. Am fost și la sediu să discut cu ei, mi-au zis că se rezolvă, dar nu s-a schimbat nimic. Anul trecut, pe 4 decembrie, am fost ultima dată la sediu, și de atunci, aceeași poveste.”
Pasageri dați jos fără explicații clare
Într-o altă situație, pe data de 9 februarie 2025 , șoferul i-a cerut femeii să coboare din autobuz pe motiv că vehiculul scoate fum și trebuie să contacteze garajul. „Am zis OK, m-am dat jos, dar când colo, autobuzul a rămas pe traseu”, a spus Corina . „Practic, m-a dat jos degeaba.”
Promisiuni fără rezultat
Corina Elena a încercat să discute direct cu reprezentanții Tursib la sediul companiei, însă a fost întâmpinată cu promisiuni fără rezultat.
„Cei de la sediu te expediază foarte repede: ‘Da, da, se rezolvă, o să ne interesăm’, și pleci exact cum ai venit, fără nicio rezolvare”, a declarat sibianca.
Până la momentul publicării acestui articol, Tursib nu a oferit un punct de vedere oficial referitor la aceste acuzații.