Compania aeriană Wizz Air a anunțat, luni, că renunță la numărul de telefon cu tarif premium al centrului de asistență. Începând de astăzi, 21 ianuarie, pasagerii români vor putea apela serviciul de suport la tarife locale.
Clienții sunt încurajați să utilizeze platforma online self-service, disponibilă pe site-ul oficial Wizz Air sau în aplicația mobilă. Prin aceasta, pasagerii pot gestiona rezervările, solicita rambursări, verifica starea zborurilor sau rezolva probleme legate de întârzieri și anulări.
„Clienții pot solicita informații non-stop despre rezervări, starea zborurilor, bagaje și alte servicii prin chatbot-ul nostru online, Amelia. În cazuri mai complexe, chatul live oferă asistență directă de la agenți, 24/7. Ne angajăm să investim constant în soluții care să îmbunătățească experiența pasagerilor noștri”, se arată într-un comunicat al companiei, relatează portalul de știri Economica.
În 2024, Wizz Air a transportat aproape 63 de milioane de pasageri, operând o flotă de 226 de aeronave Airbus A320 și A321. Compania rămâne dedicată extinderii serviciilor și adoptării de inovații pentru a oferi o experiență îmbunătățită clienților săi.
Pentru mai multe detalii despre cel mai potrivit număr de contact sau alte informații, pasagerii pot accesa noul Centru de asistență al companiei.