Mai mulți clienți din Sibiu au semnalat răspunsurile considerate ironice la recenziile lăsate pe Google despre McDonald’s Șelimbăr. Comentariile acestora, care reflectă nemulțumirile legate de servicii și timpii de așteptare, au primit reacții surprinzătoare de la un cont ce folosește numele oficial al companiei, dar care, conform declarațiilor, nu este administrat de McDonald’s România.
Robert, unul dintre clienți, a scris o recenzie negativă despre experiența sa la McDonald’s Șelimbăr:
„40 de minute de așteptare pentru două meniuri cu 3 elemente fiecare și a trebuie să lipsească ceva. Ultima dată când mai mănânc aici, mai bine bat drumul până în Brașov. Incompetență maximă.”
Răspunsul primit de la contul de Google McDonald’s a fost simplu și aparent sarcastic: „Super.”
O altă recenzie critică a fost lăsată de Teodor, care a menționat:
„Mai bine îl eviți. Timpi foarte lungi de așteptare atât pe partea de drive-thru cât și în restaurant. 8/10 comenzi mereu sunt incomplete.”
Și în acest caz, contul de Google McDonald’s a răspuns „Super.”
Flavius, alt client nemulțumit, a scris:
„Cea mai proastă servire din lume. Se așteaptă câte o oră după o comandă. Am vrut să mă bag în bucătărie să-i ajut, dar nici asta nu se poate.”
Răspunsul primit? „Bun.”
McDonald’s România neagă implicarea
Contactată pentru o declarație oficială, Premier Restaurants România, compania care operează McDonald’s în România, a precizat că acest cont de Google nu este administrat de reprezentanții oficiali ai companiei:
„Apreciem feedback-ul din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne împărtășească experiențele lor prin intermediul platformei oficiale mcdonalds.ro/contact și a paginilor oficiale de social media (Facebook și Instagram), acestea reprezentând singurele canale autorizate pentru gestionarea solicitărilor și sugestiilor.
Referitor la contul Google menționat, care răspunde recenziilor clienților noștri pe această platformă utilizând numele companiei, precizăm faptul că acesta nu este un cont oficial al companiei și nu este administrat de vreun reprezentant al McDonald’s în România. Vom lua măsurile necesare pentru raportarea situației respective și pentru a preîntâmpina astfel de situații în viitor.”