Cu bune și cu rele despre Târgul de Crăciun din Sibiu. Organizator: ”Pentru ediția următoare vom extinde una dintre zone”

Târgul de Crăciun din Sibiu a câștigat vizibilitate majoră în întreaga lume. Mai mult, comparativ cu anii trecuți, numărul turiștilor a crescut cu 60%. Pe de altă parte, organizatorii deja se gândesc cum să îmbunătățească ediția viitoare a Târgului de Crăciun.

Andrei Drăgan, organizatorul Târgului de Crăciun spune că ediția de anul acesta a fost peste așteptările sale. „Pentru noi, ediția din acest an a fost peste așteptări, mai ales din perspectiva vizibilității online, pe platforme precum Facebook și YouTube, unde am înregistrat milioane de vizualizări. Din punctul de vedere al expozanților, am observat o evoluție pozitivă comparativ cu anii anteriori. Realizăm un chestionar la finalul evenimentului pentru a înțelege mai bine rezultatele, dar până acum, unii expozanți au raportat vânzări mai mari, în funcție de tipul de produse oferite. Creșterile raportate sunt între 50% și 60%”, a declarat organizatorul.

Mai mulți vizitatori în timpul săptămânii

Organizatorii au observat o creștere a numărului de vizitatori în timpul săptămânii. „Cea mai mare creștere a numărului de vizitatori a fost observată în timpul săptămânii, în timp ce în weekend nu am remarcat o diferență semnificativă față de anul trecut. Am resimțit însă o ușoară scădere, deoarece anul acesta nu am avut zilele libere de 30 noiembrie și 1 decembrie. Cu toate acestea, au venit multe autocare cu vizitatori de o zi, iar majoritatea turiștilor și vizitatorilor au petrecut mult timp la târg, luând și masa în Sibiu”, a mai spus Drăgan.

Planuri de viitor

Extinderea Târgului de Crăciun în Piața Mică și în Piața Huet a fost apreciată în special de părinți, însă pe viitor se dorește îmbunătățirea spațiilor pentru a fi mai atractive. „Piața Mică nu a avut același nivel de activitate ca Piața Mare. Totuși, familiile cu copii au apreciat atmosfera mai liniștită din Piața Mică. Unele zile au fost destul de slabe, iar aici este loc de îmbunătățire. În ceea ce privește Piața Huet, aceasta a fost un experiment, dar foarte apreciat. Ne propunem să extindem această zonă, concentrându-ne pe decoruri și obiecte specifice”, a declarat Andrei Drăgan.

În medie, un vizitator a cheltuit 250 de lei pe zi, iar cei care au rămas și peste noapte au cheltuit aproximativ 750 de lei. Citește și: Peste 500.000 de vizitatori la Târgul de Crăciun din Sibiu. Au cheltuit aproape 20 de milioane de euro

 

Ultima oră