Modificări la procedura de ocupare a locurilor în parcarea supraetajată din Hipodrom
Sursa foto: Primăria Sibiu

Primăria Sibiu anunță că în anul 2025 se modifică procedura de ocupare a locurilor în parcarea din Hipodrom. Mai exact, depunerea cererilor se simplifică modul de depunere a documentelor, această operațiune făcându-se exclusiv online.

Modificări la procedura de ocupare a locurilor în parcarea supraetajată din Hipodrom

Consiliul Local Sibiu a aprobat în ședința de joi, 28 noiembrie, câteva modificări ale Regulamentului și procedurii de ocupare a locurilor în parcarea zonală Hipodrom pentru anul 2025. Față de anul precedent, se modifică perioada de depunere a cererilor și se simplifică modul de depunere a documentelor, această operațiune făcându-se exclusiv online.

Modificări la procedura de ocupare a locurilor în parcarea supraetajată din Hipodrom
 Sursa foto: Primăria Sibiu

 

Serviciul Primăriei Sibiu care se ocupă de administrarea parcărilor a afișat deja aceste informații în zona parcării Hipodrom, pentru a le aduce la cunoștința locuitorilor. Astfel, cei interesați, trebuie să știe următoarele:

  • Cererile pentru achiziționarea unui abonament pentru loc rezervat sau fără loc rezervat se vor depune de anul acesta DOAR online, pe platforma sibiu.ro, fără a fi necesară crearea unui cont pe această platformă pentru a putea depune documentele. Primăria Sibiu a îmbunătățit platforma, astfel încât cetățenii pot depune online atât cererea cât și documentele necesare, adică buletinul sau cartea de identitate și certificat de înmatriculare al autovehiculului pentru care se solicită abonamentul – în cazul persoanelor fizice. Persoanele juridice vor încărca pe platformă, pe lângă certificatul de înmatriculare al mașinii, și certificatul de înregistrare în Registrul Comerțului a firmei.
  • Perioadele de depunere a cererilor s-au modificat față de anul trecut, pentru ca cetățenii să înceapă anul nou cu abonamentele deja emise:
  • Pentru abonamentele cu loc rezervat cererile se vor depune în perioada 2 decembrie (de la ora 09.00) – 10 decembrie. O precizare importantă: acordarea abonamentelor pentru loc rezervat  se face prioritar pentru persoanele fizice/juridice care au domiciliul/sediul în zona delimitată de străzile Mihai Viteazu – Rahovei – Oştirii – Nicolae Iorga.  Alocarea locurilor rezervate se face cu respectarea criteriilor de atribuire a abonamentelor, în ordinea crescătoare a nivelului de parcare și a numărului locului de parcare, în funcție de ordinea de înregistrare a cererilor.
  • Pentru abonamentele fără loc rezervat, cererile se depun pe tot parcursul anului

Cererile se vor analiza în termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea perioadei de depunere. Rezultatele vor fi comunicate către solicitanți în termen de 2 zile lucrătoare după finalizarea analizei cererilor. Cardurile de acces vor putea fi ridicate, pe bază de semnătură și act de identitate, de la personalul ce asigură paza în parcare.

Pentru mai multe detalii privind procedura de atribuire a abonamentelor pentru cele 309 locuri de parcare, vă rugăm să accesați anunțul publicat pe site-ul Serviciului Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public: https://spadpp.sibiu.ro/site/detail/992 sau pe site-ul Primăriei Sibiu pe: https://sibiu.ro/primaria/anunt/13021

Ultima oră