Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto)

Echipele UMB și partenerul bosniac Euro-Asfalt continuă lucrările la portalurile de acces și ieșire ale tunelurilor de pe sectorul Mărgină – Holdea al autostrăzii A1 Lugoj – Deva.

Aceste structuri, unice în România, vor impresiona prin deschiderea largă la intrarea în tuneluri, permițând accesul direct din autostradă pe două benzi, plus banda de urgență, cu o lățime totală de 11,35 metri pe sens.

Începerea forării Tunelului 1 va marca un nou pas important în proiect, cu lucrări de forare care vor avansa pe o lungime de 75 cm sau maximum 1 metru pe zi. Măsurile de siguranță sunt esențiale, iar muncitorii vor lucra sub protecția „umbrelelor de țevi” înclinate, cu o lungime de 15 metri și suprapunere de 4 metri. La fiecare 75 cm de forare, se vor monta plase, se vor introduce ancore și se va injecta beton special sub presiune, cu ajutorul mașinilor de torcret.

Pentru asigurarea siguranței lucrătorilor, specialiștii în geologie vor fi prezenți constant pe șantier pentru a analiza natura terenului și a adapta tehnologia de execuție. Aceste măsuri sunt vitale pentru evoluția lucrărilor pe acest sector important al autostrăzii A1, la limita județelor Timiș și Hunedoara.

Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto) Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto) Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto) Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto) Se lucrează intens pe ciotul de autostradă lipsă între Sibiu și Nădlac. Când încep lucrările de forare la tunel (foto)

Ultima oră