Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu anunță un program special de lucru cu publicul la toate serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Sibiu cu ocazia alegerilor prezidențiale și parlamentare, organizate în zilele de 24 noiembrie, 1 decembrie, respectiv 8 decembrie 2024.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, instituţie publică de interes judeţean organizată în subordinea Consiliului Judeţean Sibiu, aduce la cunoștința cetățenilor județului Sibiu faptul că, în scopul asigurării cadrului necesar derulării în condiţii optime a proceselor electorale din 24.11.2024, 01.12.2024, respectiv 08.12.2024, dar şi pentru a veni în sprijinul alegătorilor care nu mai dețin un act de identitate ori a celor ale căror acte de identitate au termenul de valabilitate expirat, instituția noastră, precum şi cele 21 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale municipiilor – Sibiu și Mediaș, ale oraşelor – Agnita, Avrig, Cisnădie, Copșa Mică, Dumbrăveni, Miercurea Sibiului, Ocna Sibiului, Săliște, Tălmaciu şi ale comunelor – Axente Sever, Bazna, Dârlos, Laslea, Orlat, Slimnic, Șelimbăr, Șura Mare, Șura Mică și Turnu Roşu, operaționale, în prezent, la nivelul judeţului Sibiu, şi-au stabilit un program special de lucru pentru primiri/eliberări documente, în ziua premergătoare, respectiv în ziua desfăşurării alegerilor.
Astfel, serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor de pe raza județului Sibiu vor desfășura activități de lucru cu publicul (vor primi și soluționa cereri pentru eliberarea actului de identitate, cu preponderență, cele ca urmare a expirării ori pierderii/furtului/distrugerii actului de identitate deținut, concomitent cu înmânarea actelor de identitate produse în perioada anterioară) potrivit programului stabilit de conducerea U.A.T. la nivelul căreia funcționează fiecare serviciu de profil, cetățenii urmând a se informa, în prealabil, cu privire la acesta.
În considerarea competenței teritoriale avute pe linie de evidență a persoanelor, în scopul asigurării premiselor necesare astfel încât orice cetățean al județului Sibiu, indiferent de domiciliul acestuia, să poată solicita/obține un nou act de identitate pentru exercitarea dreptului său constituțional, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, cu sediul în mun. Sibiu, str. Câmpului, nr. 14, în zilele de duminică – 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024, în intervalul orar 13:00 – 18:30, se pot depune cereri pentru eliberarea actului de identitate (pentru cazurile în care acestea pot fi soluţionate de D.J.E.P. Sibiu), urmând ca până la ora 20:30 să fie eliberate actele de identitate personalizate titularilor acestora.
De asemenea, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu va asigura coodonarea activității serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor, din aria de competență, în zilele de 23.11.2024, 30.11.2024 și 07.12.2024 între orele 08.00-16.00, precum și în zilele de 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024, între orele 07.00-21.00.