O sibiancă acuză o companie care organizează cursuri de pregătire profesională că nu i-a returnat banii, după ce a renunțat la curs în termenul legal prevăzut în contract. Femeia spune că nu este singura în această situație. Pe de altă parte, firma care organizează cursurile susține că a întâmpinat mai multe probleme organizatorice, motiv pentru care au apărut nereguli în returnarea banilor.
Update
În urma publicării articolului Ora de Sibiu, firma care organizează cursuri i-a restituit banii datorați femeii.
Știre inițială
În luna iulie, o sibiancă s-a înscris la un curs de gătit organizat de DallesGO, care urma să aibă loc la Sibiu. Între timp, la o căutare pe internet a văzut mai multe recenzii proaste și a renunțat la curs în termenul de 15 zile. Însă, după mai bine de două luni, femeia încă nu și-a primit banii înapoi.
„Am semnat un contract cu un avans de peste 2.000 de lei pentru un curs care „se ține” în Sibiu. În termeni legali am renunțat la curs având posibilitatea din contract să mi se restituie suma plătită iar banii nu au mai venit, în ciuda insistențelor mele telefonice și e-mailuri. Online sunt doar recenzii cu povești asemănătoare cu a mea, sunt foarte mulți oameni care au pățit la fel”, spune sibianca.
Renunță la curs de teama de a nu pierde banii
Patricia povestește că nu este singura în această situație. Mai mult, spune că s-a retras de la curs tocmai din teama de a nu pierde banii. Sibianca spune că urmează să depună plângere.„Inițial cursul ar fi fost de 8.000 de lei, însă cu reducere aceasta a ajuns să coste 2.200 de lei. În luna iulie m-am înscris și în câteva zile m-am uitat la recenzii și m-am retras în termen de 15 zile. Când m-am uitat atentă am văzut că nici contractul nu avea număr de înregistrare. Mai sunt multe persoane în această situație”, a mai spus Patricia L.
Sibianca nu este singura păgubită
La o căutare pe internet, în ultimele săptămâni mai multe persoane și-au exprimat nemulțumirea referitoare la neprofesionalismul platformei de cursuri. „Nici măcar nu cred că mai sunt multe de adăugat. Sunt și eu în aceeași situație ca marea majoritate de aici. Mă chinui de un an și jumătate să îmi recuperez banii, este o bătaie de joc și nu înțeleg cum de încă funcționează. Eu voi merge mai departe către ANPC și Poliție. Azi a fost ultima zi în care am mai sperat că se rezolva ceva. Vă rog, toți cei care ați avut experiențe neplăcute și care vă aflați în aceeași situație, luați-vă puțin timp de a completa o sesizare online la Protecția Consumatorului și inclusiv Poliție, altfel nu se vor schimba lucrurile niciodată (…)”, se arată într-una dintre recenzii.
Managerul DallesGO dă vina pe probleme organizatorice
Unul dintre reprezentanții DallesGO mărturisește că s-au ivit mai multe nereguli cu banii din cauza unor probleme organizatorice. Cristian Bănică spune că problemele clienților au fost rezolvate de cele mai multe ori, pe loc.