Sibiancă păcălită de o firmă care face cursuri de pregătire profesională. “Nu am mai primit nici banii înapoi”

O sibiancă acuză o companie care organizează cursuri de pregătire profesională că nu i-a returnat banii, după ce a renunțat la curs în termenul legal prevăzut în contract. Femeia spune că nu este singura în această situație. Pe de altă parte, firma care organizează cursurile susține că a întâmpinat mai multe probleme organizatorice, motiv pentru care au apărut nereguli în returnarea banilor.

Update

În urma publicării articolului Ora de Sibiu, firma care organizează cursuri i-a restituit banii datorați femeii.

Știre inițială

În luna iulie, o sibiancă s-a înscris la un curs de gătit organizat de DallesGO, care urma să aibă loc la Sibiu. Între timp, la o căutare pe internet a văzut mai multe recenzii proaste și a  renunțat la curs în termenul de 15 zile. Însă, după mai bine de două luni, femeia încă nu și-a primit banii înapoi.

„Am semnat un contract cu un avans de peste 2.000 de lei pentru un curs care „se ține” în Sibiu. În termeni legali am renunțat la curs având posibilitatea din contract să mi se restituie suma plătită iar banii nu au mai venit, în ciuda insistențelor mele telefonice și e-mailuri. Online sunt doar recenzii cu povești asemănătoare cu a mea, sunt foarte mulți oameni care au pățit la fel”, spune sibianca.

Renunță la curs de teama de a nu pierde banii

Patricia povestește că nu este singura în această situație. Mai mult, spune că s-a retras de la curs tocmai din teama de a nu pierde banii. Sibianca spune că urmează să depună plângere.„Inițial cursul ar fi fost de 8.000 de lei, însă cu reducere aceasta a ajuns să coste 2.200 de lei. În luna iulie m-am înscris și în câteva zile m-am uitat la recenzii și m-am retras în termen de 15 zile. Când m-am uitat atentă am văzut că nici contractul nu avea număr de înregistrare. Mai sunt multe persoane în această situație”, a mai spus Patricia L.

Sibianca nu este singura păgubită

La o căutare pe internet, în ultimele săptămâni mai multe persoane și-au exprimat nemulțumirea referitoare la neprofesionalismul platformei de cursuri. „Nici măcar nu cred că mai sunt multe de adăugat. Sunt și eu în aceeași situație ca marea majoritate de aici. Mă chinui de un an și jumătate să îmi recuperez banii, este o bătaie de joc și nu înțeleg cum de încă funcționează. Eu voi merge mai departe către ANPC și Poliție. Azi a fost ultima zi în care am mai sperat că se rezolva ceva. Vă rog, toți cei care ați avut experiențe neplăcute și care vă aflați în aceeași situație, luați-vă puțin timp de a completa o sesizare online la Protecția Consumatorului și inclusiv Poliție, altfel nu se vor schimba lucrurile niciodată (…)”, se arată într-una dintre recenzii.

Managerul DallesGO dă vina pe probleme organizatorice

Unul dintre reprezentanții DallesGO mărturisește că s-au ivit mai multe nereguli cu banii din cauza unor probleme organizatorice. Cristian Bănică spune că problemele clienților au fost rezolvate de cele mai multe ori, pe loc.

„Noi suntem într-o campanie în care rezolvăm orice problemă. Dacă un client ne sună, rezolvăm problema pe loc. Dacă doamna ne sună acum, noi astăzi rezolvăm problema.  Au mai fost anumite situații care s-au rezultat punctual, fiecare în parte. Noi suntem cea mai mare școală de cursuri din România și avem forte multe cursuri, au fost anumite probleme de organizare, dar acum s-au rezolvat. Problemele persoanelor le-a rezolvat pe loc. Au fost foarte multe cursuri de organizat în toată țara și nu toată lumea s-a ridicat la nivelul așteptărilor și atunci am încercat să rezolvăm punctual orice situație. S-au cam rezolvat toate probleme. În societate există o anumită mentalitate, s-au întâmplat anumite lucruri care nu au legătură cu noi. Noi facem cursuri din 2010 și avem zeci și zeci de mii de oameni care au făcut cursuri la noi”, a declarat Cristian Bănică, un reprezentant Dalles Go.

Ultima oră