Sediul Primăriei Sibiu de pe bulevardul Victoriei, nr. 1-3 se află în prezent în modernizare, lucrările fiind executate în prezent în proporție de 70%.
Pentru a permite continuarea lucrărilor, restul spațiilor trebuie și acestea eliberate. Astfel, ghișeele Direcției Fiscale de la parterul clădirii se închid de vineri, 26 iulie, aproximativ o lună, până în luna septembrie.
Sibienii au însă la dispoziție multe variante prin care pot achita în continuare taxele și impozitele locale:
PENTRU PLĂȚI ELECTRONICE:
- Platforma e-administrație a municipiului Sibiu – https://e-administratie.sibiu.ro/cmsSE/
- Plata Express – fără autentificare, pe www.sibiu.ro (este necesar codul de bare de pe decizia de impunere anuală primită de cetățeni la adresa de domiciliu)
- Aplicația mobilă e-Primăria Sibiu
- ro
- Virament bancar, care se poate face de pe aplicațiile mobile de Internet banking, în conturile Primăriei Sibiu afișate pe următorul link, diferite pentru fiecare tip de operațiune de plată: https://www.sibiu.ro/index.php/primaria/conturi_iban. Atenție! Cei care plătesc prin aplicațiile bancare sau prin ordin de plată trebuie să menționeze beneficiarul – Municipiul Sibiu și Codul de identificare fiscală – 4270740. În situația în care nu completează aceste informații, Trezoreria Sibiu va proceda la returnarea sumelor în contul bancar al plătitorului, obligațiile fiscale rămânând restante și datorându-se majorări de întârziere.
PLĂȚI FIZICE, LA GHIȘEU:
- La ghișeul digital, amplasat în sediul central al Primăriei, la intrarea dinspre Piața Mică, disponibil non-stop, inclusiv după încheierea programului instituției și în weekend
- La ghișeele Direcției Fiscale de pe str. Turismului nr.15A și str. Samuel Brukenthal nr. 2. Programul este disponibil aici: https://sibiu.ro/primaria/serviciu/183)
- La oficiile poștale din municipiul Sibiu
- În rețeaua BRD Groupe Société Générale, prin scanarea codurilor de bare de pe decizia de impunere
- La stațiile de plată SelfPay din magazinele Profi, Carrefour, Kaufland, agenții CEC, etc.