update: aplicațiile wizz air care erau afectate de pana globală sistemului it microsoft funcționează normal
Sursa foto: Facebook/ SIBIU International Airport

Wizz Air, la fel ca toate companiile aeriene, se confruntă cu dificultăți tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale provocate de o defectiune de soft la Microsoft. Compania anunță clienții că se pot confrunta cu perturbări în întreaga rețea, iar serviciile de pe website și aplicațiile mobile sunt temporar indisponibile.

update: aplicațiile wizz air care erau afectate de pana globală sistemului it microsoft funcționează normal

UPDATE: Serviciile online ale Wizz Air sunt acum disponibile

Clienții pot rezerva acum bilete și pot face check-in online

În urma eforturilor depuse de echipa Wizz Air ca răspuns la întreruperile de sistem la nivel mondial cauzate de un furnizor extern, Wizz Air se bucură să confirme că sistemele sunt acum în curs de revenire. În conformitate cu politica noastră, și chiar dacă cauza întreruperii a fost în afara controlului nostru, clienții ale căror zboruri au fost anulate vor primi automat o rambursare de 120% sub formă de credite WIZZ în termen de 24 de ore de la ora programată a zborului. În cazul în care un client dorește să își reprogrameze zborul în loc să primească o rambursare, trebuie să apeleze linia centrului de relații clienți pentru asistență specială.

Serviciile online afectate erau:

  • Website-ul și aplicația mobilă Wizz Air
  • Sistemul de rezervare
  • Sistemul de check-in online și afișarea cărții de îmbarcare
  • Centrele de contact – rezervări noi și modificări ale celor existente

În timpul acestei întreruperi a serviciilor, Wizz Air a oferit check-in gratuit la aeroport. Prin urmare, pasagerii sunt sfătuiți să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora programată a zborului pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport.

„Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată în timp ce ne confruntăm cu efectele întreruperii sistemelor IT globale. Echipa Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările pentru clienții noștri,” a transmis compania.

Sunt așteptate potențiale perturbări pe parcursul zilei, iar Wizz Air recomandă clienților să verifice actualizările periodice și să se pregătească pentru eventuale întârzieri.

Ultima oră