Facturarea digitală este o soluție eficientă în gestionarea afacerii tale. O aplicație de facturare este simplă și facil de folosit, de pe orice dispozitiv modern, iar avantajele oferite nu sunt deloc de neglijat.
Un astfel de tool este deosebit pentru că îți oferă acces la toate secțiunile de interes pentru tine și activitatea ta, rapid și sigur.
1. Eficiență și conformitate
Eficiența și conformitatea sunt doi piloni cheie în operațiunile de afaceri. O aplicație de facturare digitală joacă un rol deosebit de important, deoarece îți va oferi acces imediat la toate meniurile de interes: facturi și chitanțe, produse și stocuri, rapoartel, clienți și furnizori, documente, campanii, configurarea aplicației.
Să facem un exercițiu de imaginație. Ești în mijlocul unei zile aglomerate de lucru. Ai de emis și de urmărit facturi, trebuie să introduci date și să te asiguri că totul este în conformitate cu reglementările fiscale. Este un proces laborios, care consumă timp și resurse valoroase. Facturarea digitală simplifică totul. Poți emite facturi rapid, prin intermediul unui proces automatizat de facturare recurentă integrat cu sistemul ANAF e-Factura.
Aplicația de facturare este disponibilă online. Accesul se face direct din browser, printr-o conexiune criptată prin serverele VDF. Mai mult, aplicația poate fi utilizată de pe orice tip de dispozitiv, desktop, laptop, smartphone sau tabletă. Partea și mai interesantă este că mai mulți utilizatori o pot folosi concomitent.
2. Profesionalism și gestionarea corectă a activității
Formatul standardizat, acuratețea datelor și promptitudinea emiterii facturilor sunt elemente care reflectă profesionalismul companiei, ceea ce contribuie la consolidarea încrederii față de clienți într-o afacere. Facturarea digitală include și o zonă de data analytics, dar și automatizarea notificărilor de tip e-mail și SMS.
Procesul clasic de facturare este adesea vulnerabil la greșeli, care pot cauza probleme și pot diminua încrederea clienților. Facturarea digitală permite editarea în același timp a unui document de către mai multe persoane și pot fi văzute toate modificările introduse de fiecare utilizator. Gestionarea afacerii poate presupune și drepturi de acces diferite pentru facturarea digitală, iar aplicația îți facilitează acest lucru.
Îți poți introduce în aplicație oricâte firme deții și poți gestiona eficient documentele de plată pentru fiecare dintre acestea, deoarece nu ai limite în ceea ce privește emiterea lunară a documentelor de tip facturi, proforme, chitanțe sau avize. Cât privește încasarea online a facturilor, nu trebuie să îți faci griji, ai acces la toți procesatorii de carduri din România, de la PayU, MobilPay, până la EuPlatesc, LibraPay și PayPal.
3. Siguranță
Siguranța este o preocupare majoră pentru orice afacere, în special atunci când vine vorba de protejarea datelor sensibile ale companiei și ale clienților. Din acest motiv, aplicațiile de facturare securizate utilizează o conexiune criptată, oferind un nivel de protecție care oprește accesul neautorizat și protejează informațiile împotriva furtului sau pierderii.
O altă măsură de securitate importantă, oferită de aplicațiile de acest tip, este posibilitatea de a restricționa accesul în funcție de IP sau de rolul utilizatorilor. Astfel, doar persoanele autorizate pot avea acces la informațiile de facturare, reducând astfel riscul de abuz sau de fraudă.
4. Flexibilitate
Flexibilitatea este o caracteristică esențială în lumea afacerilor din zilele noastre, în special atunci când vine vorba de gestionarea facturilor. Te poți conecta la aplicație oricând și de oriunde, de pe orice tip de dispozitiv modern, dacă ai acces la internet.
Pentru un management eficient, poți opta pentru integrarea unui buton pe propriul site, prin intermediul căruia să comunici direct cu aplicația și ai acces la serviciul de plată rapidă a facturilor. Cu alte cuvinte, utilizatorii care intră pe site-ul tău sunt direcționați spre pagina de plată și simultan se emite factura. Mai mult, aplicația de facturare poate fi integrată cu alte soluții pe care le deții, pentru un management de top al afacerii. Acest tool îți oferă posibilitatea de facturare recurentă prin Modul Abonamente.
Dacă ai optat pentru o licență și ai constatat că nevoile sunt mai mari, poți solicita suplimentarea numărului acestora, activarea mai multor pachete și creșterea numărului de utilizatori.
5. Rapiditate
Rapiditatea emiterii facturilor în activitatea oricărei afaceri reprezintă un atu, iar automatizarea procesului de facturare poate contribui semnificativ la economisirea de timp. Utilizarea unei aplicații de facturare digitală accelerează procesul și îl face și mai eficient.
Integrarea unei aplicații de facturare digitală în afacerea ta favorizează desfășurarea activității în cele mai bune condiții, mult mai repede și poate aduce și beneficii financiare semnificative.
O aplicație de facturare este un ajutor deosebit în gestionarea afacerii tale. Avantajele oferite de facturarea digitală sunt multiple. Dacă nu ai avut o astfel de abordare până acum, nu mai ezita și solicită o ofertă!