Locuitorii din Cartierul Magnolia se arată revoltați după ce în urma unor lucrări realizate de către Apă Canal SA, intrările de acces au rămas încă „un șantier”, sibienii care locuiesc în zonă lovindu-și zilnic mașinile.
În urmă cu patru luni, mai exact înainte de sărbătorile de iarnă, reprezentanții Apă Canal SA au făcut mai multe săpături în la fiecare intrare din Cartierul Magnolia pentru a branșa la apă și alte zone, unde urmează să se construiască blocuri noi. Locuitorii cartierului așteaptă de luni bune ca dalele, care odată cu săpăturile au fost scoase, să fie puse la loc. Locuitorii au trimis mai multe sesizări pe aplicația Primăriei, Sibiu City App.
„Înainte de sărbători au scos dalele și au făcut săpături la fiecare intrare în cartier pentru anumite utilități necesare altor blocuri din vecinătate, la cererea Primăriei. După aceea, dalele au rămas pe marginea drumului și nu s-a mai acoperit șanțul cu ele. Au pus doar pământ care se tot afundă, astfel încât ne stricăm mașinile. Au trecut 4 luni de atunci. Doar eu am făcut patru plângeri pe aplicația Primăriei și mai sunt și alți locatari care au făcut”, a spus Lucian, locuitor în Cartierul Magnolia.
Reprezentanții Companiei Apă Canal Sibiu susține că firma contractată va începe refacerea zonelor de acces din Cartierul Magnolia cât mai curând. „Compania Apă Canal Sibiu e preocupată constant de calitatea serviciilor sale, a relației cu consumatorii precum și celei cu contractorii. În urma solicitării, Apă Canal Sibiu a luat legătura cu antreprenorul general al lucrărilor derulate prin POIM, firma DE Construct AG. Acesta va demara, cu prioritate, refacerea zonelor de acces in cartierul Magnolia, afectate de lucrările de introducere a unei conducte de distribuție apă potabilă”, au transmis reprezentanții Apă Canal Sibiu.