În aplicarea art. 29 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, Primăria Municipiului Sibiu, site https://www.sibiu.ro,
ANUNȚĂ
Organizarea procedurii de selecție pentru un post de membru al Consiliului de Administrație la societății Tursib S.A. Sibiu.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii obligatorii:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- capacitatea deplina de exercitiu;
- experienta in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le au administrat sau condus;
- minim 10 ani experienta profesionala ;
- sa nu fi fost destituit dintr o functie publica sau sa nu ii fi incetat contractul individual de munca pentru motive imputabile salariatului, in ultimii 5 ani;
- candidații să nu fie în nici unul din cazurile prevăzute de art. 6 alin. (2) din Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificari si completari.
Criterii opționale
- reprezintă un avantaj diploma de studii post universitare;
- experienţă relevantă atât pe plan local cât şi internaţional;
- reprezintă un avantaj diploma de absolvire a studiilor aprofundate în domeniul managementului;
- experienţă în formarea, coordonarea şi dezvoltarea colectivelor de personal din cadrul societății;
- experienţă în managementul riscului;
- cunoştinţe si experienta de guvernanţă si strategie corporativă;
- abilităţi de comunicare interpersonală;
- reprezinta un avantaj experienta relevantă in domeniu in relatia cu institutiile europene;
Candidații selectați conform condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați în baza Matricei Consiliului.
Persoanele interesate pot depune dosarele de candidatură în perioada 02 februarie 2024 – 05 martie 2024, ora 16.00 la Registratura Primăria Municipiului Sibiu Compartiment de Guvernanță Corporativă din sediul de pe Strada Samuel Brukenthal nr. 2, de luni-joi între orele 08.00-16.00 iar vineri între orele 08.00-13.30 sau le pot trimite și prin poștă/curier rapid.
Dosarul de candidatură va conține următoarele documente:
- cerere de depunere a candidaturii (netipizată);
- curriculum vitae;
- copie act identitate;
- cazier judiciar;
- cazier fiscal sau declarație pe proprie răspundere a candidatului că nu are înregistrări în cazierul fiscal;
- copie după diplomele de studii care atestă specializările solicitate;
- adeverință care să ateste experiența solicitată;
- adeverinţă medicală eliberată cu minim 6 luni inainte care să ateste starea de sănătate;
- documente în original sau certificate „conform cu originalul”, care să ateste, îndeplinirea criteriilor opționale sau obligatorii, după caz;
- declarație pe propria răspundere a candidatului că nu este în nici unul din cazurile prevăzute de art. 6 alin. (2) din Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- formularele de consimțământ specifice procedurii de selecție, disponibile pe site-ul Autorității Publice Tutelare www.sibiu.ro, secțiunea Angajări :
- Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
- Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
- Formularul 3 – declaratie pe proprie raspundere
- Formularul 4 – declarație privind evaluarea
Selecția se va realiza, astfel : analiza dosarelor de candidatură, realizarea listei lungă/listă scurtă, informare candidați, depunere declarație de intenție, interviuri, matrice.
Candidații vor fi informați, prin poștă sau la adresa de e-mail comunicată, asupra rezultatelor procedurii de selecție.
Informații suplimentare se pot solicita la Compartimentul de Guvernanță Corporativă al Primăriei Municipiului Sibiu, telefon 0269.506.508 de luni-joi între orele 08.00-16.00 iar vineri între orele 08.00-13.30, sau la expertul independent ce va asista Comisia de Selecția pe parcursul procedurii de selecție societatea ARC CONSULTING S.R.L telefon: 0733.661.233.