„Este un pod unic, în pericol! Este singurul pod din țară care traversează un drum național, un râu și o linie de cale ferată. Am avertizat că podul trebuie întărit, trebuie preluată porțiunea de drum care merge paralel cu Oltul, astfel încât lucrările să decurgă normal”, a declarat președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, scrie ZiaruldeVâlcea.
De asemenea, constructorul lotului 3 al Autostrăzii Sibiu-Pitești, asocierea WeBuild–Tancrad (Italia – România), se confruntă cu o problemă a forței de muncă.
Inginerul Adrian Bodoc, managerul de proiect, a declarat că, deși au găsit forță de muncă în zonă, nu este suficientă.
„Suntem în căutare de forță de muncă. Din februarie, vom reîncepe angajările. Am găsit și în zonă, dar din păcate în România continuă problema cu forța de muncă. Angajăm atât forță calificată, cât și necalificată. Am apelat și la soluții de avarie – aducem și din alte țări, urmând să pregătim ansamble de cazare”, a declarat Bodoc.