Electrica Furnizare anunță că în perioada 1-31 ianuarie 2024 va efectua o serie de optimizări ale sistemelor informatice cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților, însă acest lucra va afecta accesul la anumite servicii.
Electrica Furnizare anunță că serviciile afectate vor fi Aplicația și portalul MyElectrica vor fi indisponibile între 30 decembrie 2023 și 31 ianuarie 2024. De asemenea, TelVerde (Comunicare Index Autocitit) și Formularul Unic de Contact Online nu vor fi accesibile în perioada 1-31 ianuarie 2024.
E-chat nu va putea fi utilizat în luna ianuarie. Plata în Punctele de Relații cu Clienții (Info Kiosk/POS) este suspendată în perioada menționată. Serviciile din Meniul Interactiv Call-Center vor fi limitate în aceeași perioadă.
Este important de menționat că furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată de aceste optimizări. Clienții Electrica Furnizare vor putea totuși să acceseze servicii esențiale. Modalitățile de contact disponibile includ Call-Center-ul la numărul 0244 406 006, disponibil de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, precum și adresa de e-mail menționată pe factura clienților.
Potrivit site-ului Electrica Furnizare, indexul poate fi comunicat la numărul de telefon 0800 800 048.
Pentru plăți, sunt disponibile mai multe opțiuni, inclusiv internet banking, debit direct prin mai multe bănci, aplicații mobile precum Orange Money și 24Pay, automate de plată, stații OMV/Petrom, serviciul Westaco Express, centrele de plăți un-doi Mobile Distribution, punctele de plată PayPoint, ghișeele și ATM-urile mai multor bănci.