Anunț licitație valorificare bunuri mobile
SOCIETATEA DRUMURI SI PODURI SA SIBIU în calitate de proprietar, intenţionează să valorifice prin licitatie publica de vanzare, bunuri mobile (MASINI, ECHIPAMENTE SI UTILAJE- UZATE, SECOND HAND)
În acest context, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dvs., care trebuie să conţină cel putin următoarele elemente:
PERSOANE FIZICE:
- Copie buletin/ carte de identitate (valabilă) pentru persoanele fizice române, respectiv copie paşaport, în traducere legalizată pentru persoanele fizice străine;
- Procură autentificată notarial pentru persoanele împuternicite sau pentru persoanele care îl însoţesc la licitaţie, după caz (pentru persoanele fizice străine procură notarială pentru interpret sau declaraţie pe proprie răspundere că înţelege limba română);
- Dovada depunerii garanţiei de participare la licitaţie în cuantum de 5% din valoarea estimata/minima de vanzare a bunului/bunurilor mobile pentru care cumparatorul intentioneaza sa depuna oferta, achitată cu O.P. în contul SOCIETATII DRUMURI SI PODURI SA SIBIU, cod IBAN RO47RNCB0227036063380001, deschis la B.C.R. SIBIU;
- Declaraţia participantului că a vizionat (sau nu) bunurile scoase la licitaţie şi că înţelege să participe la licitaţie în aceste condiţii cunoscând că nu poate pretinde proprietarului bunurilor vreo pretenţie în legătură cu bunurile scoase la licitaţie cu privire la funcţionalitatea acestora, starea fizică, eventuale deficienţe sau lipsuri, nefiind oferite niciun fel de garanţii din partea organizatorului licitaţiei.
PERSOANE JURIDICE:
- Copie Certificat Înmatriculare şi Certificat înregistrare în scopuri de TVA, după caz (pentru persoanele juridice străine copiile se vor depune în traducere legalizată);
- Împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea la licitaţia emisă de societate şi copie valabilă a buletinului/cărţii de identitate a reprezentantului/reprezentanţilor la licitaţie;
- Dovada depunerii garanţiei de participare la licitaţie în cuantum de 5% din valoarea estimata/minima de vanzare a bunului/bunurilor mobile pentru care cumparatorul intentioneaza sa depuna oferta, achitată cu O.P. în contul SOCIETATII DRUMURI SI PODURI SA SIBIU, cod IBAN RO47RNCB0227036063380001, deschis la B.C.R. SIBIU;
- Declaraţia participantului că a vizionat (sau nu) bunurile scoase la licitaţie şi că înţelege să participe la licitaţie în aceste condiţii cunoscând că nu poate pretinde proprietarului bunurilor vreo pretenţie în legătură cu bunurile scoase la licitaţie cu privire la funcţionalitatea acestora, starea fizică, eventuale deficienţe sau lipsuri, nefiind oferite niciun fel de garanţii din partea organizatorului licitaţiei.
REGULAMENT DE DESFAŞURARE A LICITAŢIEI:
- Loc de desfăşurare:
Depunerea ofertelor si licitaţia publica va avea loc la sediul social al proprietarului bunurilor, situat in Sibiu, sos. Alba Iulia, nr.68, jud. Sibiu.
- Data limita de depunere a ofertelor si data licitatiei:
Data limita de depunere a ofertelor este 04.01.2024, ora 12:00.
Licitatia publica cu strigare va avea loc la data 08.01.2024, ora 10:00.
- Pretul de pornire al licitatiei
Pretul de pornire al licitatiei publica este minim cel din Raportul de Evaluare intocmit de catre evaluatorul acreditat ANEVAR.
La prima procedura de licitatie pretul de pornire este minim 100 % din valoarea de piata, fara TVA, stabilita pentru fiecare bun in parte in raportul de evaluare.
Proprietarul bunurilor isi rezerva dreptul de a selecta bunurile nevalorificate care vor face obiectul celei de a doua sau a treia proceduri de licitatie.
Pretul la care se vor adjudeca bunurile va fi achitat in contul SOCIETATII DRUMURI 51 PODURI SA SIBIU, nr. RO47RNCB0227036063380001 deschis la BCR SIBIU.
Documentatia de participare la licitatie si oferta/propunerea financiara se va depune in original la sediul proprietarului bunurilor pana la data limita de depunere a ofertelor 04.01.2024, ora 12:00.
Orice documentatie depusa cu nerespectarea prevederilor anuntului/invitatiei sau peste termenul stabilit nu va fi luata in considerare.
Modalitatea de valorificare este prin licitatie publica cu strigare, cu pas de licitatie stabilit si comunicat ofertantilor de catre organizatorul licitatiei înainte de începerea sedintei de licitatie, pas de licitatie ce nu va putea fi mai mare de 5% din valoarea bunului/bunurilor scoase la licitatie.
ln cadrul sedintei de licitatie bunul se va adjudeca celui care dupa trei strigari succesive facute la intervale de timp care sa permita optiuni si supralicitari, ofera pretul cel mai mare, chiar si atunci cand, in lipsa de alti concurenti a fost singurul ofertant, astfel:
- daca cel putin 2 ofertanti ofera pretul de pornire, licitatia se va derula in crestere fata de pretul de pornire al licitatiei, bunul fiind adjudecat celui care ofera cel mai bun pret;
- daca exista un singur ofertant si a oferit pretul de pornire, bunul se va adjudeca de catre acesta urmand procedura finala;
Adjudecatarul bunurilor prin licitatie publica va achita pretul catre proprietarul bunurilor in termen de maxim 5 zile de la data încheierii procesului verbal al sedintei de licitatie publica, tinandu-se seama de garantia depusa in contul pretului.
Daca adjudecatarul nu achita pretul in termenul mentionat acesta va pierde garantia de participare de 5%, aceste sume devenind venit al proprietarului bunurilor.
Dreptul de proprietate se transmite catre adjudecatar pe baza procesului verbal de adjudecare si a facturii fiscale emise de catre proprietarul bunurilor si achitarea integrala a pretului bunurilor adjudecate.
CRITERIUL DE ATRIBUIRE:
Criteriul de atribuire este „preţul cel mai mare”.
Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare oferit peste preţul de pornire al licitaţiei, conform Proceduriii de desfăşurare a licitaţiei. Bunurile mobilele care fac obiectul licitaţiei de vanzare vor fi adjudicate prin cumparare de catre ofertantul care oferă cel mai mare preţ, dar nu mai mic decât preţul de pornire a licitaţiei.
Evaluarea ofertelor si desfasurarea sedintei de licitatie publica se va realiza de către comisia de evaluare formată din minim 3 persoane din cadrul SOCIETATII DRUMURI SI PODURI SA. Comisia de evaluare va verifica corespondenţa documentelor depuse/ofertei cu cerinţele solicitate şi în urma evaluării acestora va permite accesul ofertantilor la etapa de licitatie publica cu strigare.
·ofertele care nu prezintă toate documentele de depunere solicitate, vorfi declarate neconforme si vorfi respinse. Ofertele se vor depune în moneda RON, fora TVA.
Ofertele depuse de către ofertanti trebuie safie datate, semnate şi/sau parafate.
Data limită pentru transmiterea ofertelor va fi data de 04.01.2024, ora 12:00, la sediul SOCIETATII DRUMURI SI PODURI SA Sibiu, Sos.Alba Iulia nr.68.
Persoana de contact privind procedura de vanzare: d-1. COSMIN SIGHIARTAU, telefon 0269/210095, interior 112.
Persoana de contact in vederea vizualizarii bunurilor de catre ofertantii intresati: d-l. ALIN DRAGUSIN, telefon 0727/736717.
ANEXE prezentului anunt/invitatie de participare:
ANEXA 1
Nr crt. | Nr. INVENTAR | Denumire Bun Mobil | Marca | Model | An Fabricatie | Valoare de vânzare minima (lei, fara TVA) | Stare Tehnica |
1 | 2149 | Buldoexcavator | VOLVO | BL71 | 2003 | 45.507,10 | Cu defectiuni |
2 | 231754 | Freza Asfalt | WIRTGEN | W500 | 1997 | 36.890,37 | Cu defectiuni |