Bâlea Lac pe harta turismului global: Interviu cu Arnold Klingeis, omul din spatele fenomenului Hotelul de Gheață

Într-o lume a turismului în continuă schimbare, România se afirmă ca o destinație de neuitat, în special datorită proiectelor inovatoare și pline de farmec precum Hotelul de Gheață de la Bâlea Lac. Am discutat cu Arnold Klingeis, omul din spatele acestui proiect unic la noi în țară, care a reușit să atragă atenția internațională și să aducă România în lumina reflectoarelor pe scena turismului mondial. În acest interviu, Klingeis împărtășește experiențele, provocările și viziunea sa asupra viitorului turismului în România, oferindu-ne o perspectivă detaliată asupra succesului Hotelului de Gheață Bâlea Lac.

Felicitări pentru nominalizarea în cotidianul THE STANDARD ca una dintre cele mai interesante destinații de vacanță de iarnă. Cum ați reușit să vă diferențiați într-o piață cu milioane de oferte turistice?

Arnold Klingeis: Este o deosebită onoare să reprezentăm România fiind nominalizați în cotidianul THE STANDARD într-un top mondial al celor mai interesante și recomandate destinații de vacanță în sezonul de iarnă 2024. Cu siguranță jurnaliști britanici au cercetat piața mondială cu probabil milioane de oferte turistice din întreaga lume și au ajuns la concluzie că Hotelul de Gheață de la Bâlea Lac este reprezentativ în Trendul mondial oferind o experiență unică și în comparație cu alte hoteluri de gheață- Bâlea Lac oferă prin geografia locului, așezat în căldarea glaciară Bâlea lângă un lac pitoresc, cel mai mare lac glaciar din Carpați unde deja accesul pornind cu telecabina de la Bâlea Cascadă, prin pădure după care ajungem în pășunatul alpin și în final în căldarea glaciară Bâlea- o experiență care din primul moment când ieșiți din stația de telecabină la Bâlea Lac, crestele cu diferență de altitudine de peste 400 m care înconjoară 80% din căldarea glaciară va convinge din primul moment că ați ajuns într-un loc foarte special pentru România și pentru lumea întreagă.

Cum a evoluat numărul de turiști străini la Hotelul de Gheață și care este impactul acestui proiect asupra turismului românesc?

Arnold Klingeis: Hotelul de Gheață fiind gândit ca un proiect pe marketing turistic – prin care turiști străini să ajungă pentru o vacanță în România, mai ales în perioada de extra-sezon- reușește de la an la an să crească modest dar constant în creștere numărul turiștilor străini – anul acesta este targetat la 2000 persoane-turiști care petrec un sejur între 4-7 zile în România vizitarea prin diferite programe și circuite cele mai importante destinații și obiective turistice din țară!

Ce facilități oferă Hotelul de Gheață pentru a asigura o experiență de neuitat pentru oaspeții săi?

Arnold Klingeis: Ofertele spre Hotelul de Gheață sunt operate pe 4 aeropoarte din țară, via București, Brașov, Sibiu și Cluj- Napoca de unde oaspeții sunt preluați și o experiență de neuitat începe în România! În acest sezon am ales o temă foarte generoasă și anume “ART & ICE”-tema care permite fiecărui vizitator să se conecteze cu această temă având în vedere ca arta să se reflecte în diferite forme mai puțin sau mai mult în fiecare dintre noi.

Cum a influențat schimbarea climatică procesul de construcție al Hotelului de Gheață și ce soluții inovatoare ați implementat?

Arnold Klingeis: Ca noutate absolută pot menționa ca am decis și din cauza schimbărilor climatice care au creat dificultăți în ultimi ani în procesul de construire a hotelului- să investim într-o tehnologie nouă care permite construirea hotelului mai repede utilizând baloane speciale umflate cu presiune peste care se toarnă cu un tun de zăpadă strat peste strat până când zidurile au dimensiunea dorită. Și procesul de înghețare este unul foarte rapid care funcționează deja perfect la doar -5 grade Celsius și nu este nevoie de zăpadă- tunul de zăpadă se alimentează cu apă din Lacul Bâlea! În mulți ani anteriori lipsa de zăpadă a fost cea mai mare problemă care oprea lucrările cu zilele.

Ce mesaj final ați dori să transmiteți celor care sunt interesați să viziteze Hotelul de Gheață și România?

Arnold Klingeis: Rămâne în încheiere să vă invit să vă admirați țara – România este frumoasă, recunoscută într-un top mondial ca fiind de vizitat în iarna 2024, Bâlea Lac și Hotelul de Gheață promovat și recomandat ca destinație inedită care trebuie vizitat, România – frumusețea ei naturală promovată prin cotidianul THE STANDARD în Marea Britanie și în lumea întreagă. Hotelul de Gheață vă așteaptă cu o experiență unică de care o să povestiți chiar și nepoților! Menționez un aspect foarte important pentru cei care încă nu au suficient curaj să doarmă în gheață- experiența la Hotelul de Gheață oferă mai multe configurații prin care orice preferință referitoare la cazare care poate la rece în Ice Hotel sau la cald în Cabana Bâlea Lac, recomand obligatoriu cina în Restaurantul de Gheață care strălucește în lumina lumânărilor și oferă o experiență culinară inedită bineînțeles acompaniat de vinurile potrivite și o selecție de băuturi răcoritoare, dar neapărat afinata și vișinata- specialitățile românești care încântă oaspeții străini în mod special. Cine s-a decis să doarmă la cald, cu cine la Cabana Bâlea Lac acum are posibilitatea să intre în atmosfera Hotelului de Gheață în IceClub unde vă puteți distra de-obicei până la ora 03:00 sau chiar până răsare soarele peste crestele căldări glaciare Bâlea. Vă doresc o experiență minunată și vă îndemn să promovați țara noastră cât de mult posibil- nu ratați nicio ocazie- România reprezentată într-un top mondial este o mândrie pentru noi toți!

Date contact:
☎️ 0758 – 516 251 sau
Email la office@hotelofice.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică