ANPC i-a răspuns sibianului care acuză Hornbach că i-a distrus ușa. ”Magazinul și-a arătat disponibilitatea să refacă lucrarea”

Vara trecută un sibian susținea că angajații firmei trimise de Hornbach să îi monteze ușa, i-au stricat-o după ce au polizat mai multe șuruburi. Magazinul de bricolaj și-a arătat disponibilitatea să refacă lucrarea, potrivit răspunsului ANPC.

Ionuț Dobrin a depus plângere la ANPC pentru că angajații firmei de montaj i-au stricat ușa când au realizat lucrarea. Răspunsul ANPC arată că Hornbach trebuie să refacă serviciul de montaj al ușii, inițiativă pe care a avut-o și înainte ca sibianul să înceapă disputa. Se mai arată faptul că reprezentanții magazinului au încercat să îl contacteze pe sibian, însă nu a putut fi stabilită de comun acord o zi în care să fie refăcută lucrarea.

Totodată, în răspunsul ANPC se arată și faptul că sibianul a avut cerințe suplimentare care nu fac parte din măsurile dispuse de comisari, pentru că nu există un cadru legal.

Reamintim că problema a apărut în momentul în care pentru montarea ușii, cumpărate de la Hornbach, au fost folosite șuruburi mult prea mari, care ulterior au fost polizate fapt ce a dus la deteriorarea tocului. Bărbatul a fost nemulțumit de manoperă prin urmare a cerut schimbarea ușii, după care a avut și alte cerințe suplimentare  care nu erau prevăzute în lucrarea inițială.

Citește și: Scandal între un sibian și magazinul Hornbach. Acuză ca i-au distrus ușa la montaj: „Au lovit tocul cu flexul”

 

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică