ajpis sibiu pune la dispoziția cetățenilor un nou serviciu de comunicare rapidă

Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) pune la dispoziția populației numărul unic de telefon 0219309. Acest număr poate fi folosit pentru a obține informații despre beneficiile de asistență socială acordate prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului Sibiu.

Serviciul de Call-center are acoperire naţională, asigură o comunicare eficientă şi unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistenţă socială.

Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor/ solicitărilor telefonice. Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcţionare a instituţiei, punctele de lucru aflându-se în şapte dintre agenţiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanţa, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Braşov, AJPIS Botoşani, AJPIS Suceava şi APISMB.

Eficienţa comunicării prin intermediul call-center-ului este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, instruiţi pentru a furniza informaţiile privind beneficiile de asistenţă socială şi a celorlalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS.

Serviciul de tip call-center este dezvoltat în cadrul proiectului „Politici sociale performante – strategie naţională pentru implementarea performantă a politicilor familiale” – cod SIPOCA 706, cod MySmis 129604, implementat de MMSS şi ANPIS, proiect care deţine şi o componentă de Helpdesk, menită să îmbunătăţească relaţia dintre instituţia publică şi beneficiar, pentru creşterea calităţii serviciilor publice.

Ultima oră

Comentariul meu