Un sibian a cumpărat în urmă cu mai multe săptămâni o ușă de la un magazin de bricolaj din Sibiu care, în funcție de preferințele clientului, asigura și montarea acesteia. Bărbatul a fost nemulțumit de serviciile prestate de echipa trimisă de magazin, astfel a depus plângere la ANPC și la Poliție.
Ionuț Dobrin a cumpărat o ușă pentru intrarea de la apartament. Tocmai din considerentele de a nu o strica a decis să apeleze la serviciul de montare pus la dispoziție de magazin. În momentul în care ușa a fost scoasă din cutie, bărbatul a observat că era zgâriată, însă a trecut cu vederea peste acest aspect. Problemele mai mari au apărut atunci când s-a început procesul de montare a acesteia.
„Am cumpărat o ușă de la Hornbach. Când au venit cei care urmau să monteze ușa și au deschis pachetul am observat că ușa era lovită. Am trecut cu vederea pentru că aveam nevoie de ușă la apartament și nu mi s-a părut că se vede așa tare. Problemele au apărut când a început montarea ușii. Trebuiau să monteze și balamalele, dar nu s-au potrivit. Au lovit cu flexul tocul ușii când au montat-o și șuruburile nu se potriveau”, spune sibianul.
Ionuț a plătit pentru ușă și serviciile de montare 3.200 lei. După cele întâmplate acesta a decis să depună plângere la ANPC și la Poliție și este hotărât să meargă în instanță.
Răspunsul directorului magazinului Hornbach
Odată cu plângerea depusă la Poliție de către Ionuț Dobrin, autoritățile au făcut verificări în urma cărora a rezultat faptul că nu au fost încălcate drepturi. Ionuț Dobrin ar fi fost mulțumit de lucrare, doar că acesta i-a cerut în plus montatorului să pilească niște nituri după care aspectul ușii ar fi lăsat de dorit. Magazinul Hornbach din Sibiu i-a propus înlocuirea ușii, însă sibianul ar fi refuzat.
Ștefan Grigoriu, directorul magazinului Hornbach din Sibiu, nu a dorit să comenteze incidentul. „Autoritățile vor decide și vor găsi o cale corectă pentru a gestiona această plângere”, a spus acesta.