În timpul perioadei vacanței judecătorești legale, stabilită pentru perioada 1 iulie – 31 august 2023, conform art. 170 alin. 1 din Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3.243/2022 pentru aprobarea Regulamentului de Ordine Interioară al instanțelor judecătorești, anumite servicii desfășurate de compartimentele care interacționează cu publicul vor funcționa după un program special.
Astfel, serviciul de registratură va fi disponibil de luni până joi, între orele 08:30 – 10:30. La fel, arhiva va funcționa în aceeași zile și interval orar, de luni până joi, între 08:30 – 10:30.
Biroul pentru aplicarea apostilei și înregistrarea traducătorilor și interpreților autorizați va desfășura activități de preluare și eliberare de acte în zilele de luni până miercuri, în intervalul orar 09:00 – 11:00.
Vă reamintim că vacanța judecătorească se încheie la data de 31 august 2023, iar din 1 septembrie 2023, activitatea instanței va reveni la programul de lucru specific anului judecătoresc.
Sursa: Biroul de Informare şi Relații Publice al Tribunalului Sibiu – Comunicat Oficial