Instagram își lansează propria aplicație de mesagerie - Ar putea fi folosită în iunie

Instagram, una dintre cele mai populare platforme de socializare, ar putea lansa propria aplicație de mesagerie text, intrând astfel în competiție directă cu Twitter. Această mișcare strategică ar putea consolida poziția Instagramului ca rival serios în peisajul social media, oferind utilizatorilor săi o nouă opțiune de comunicare și interacțiune online.

În prezent, aplicația se află în faza de testare, care precizează că s-ar putea ca noul serviciu să înceapă să funcționeze încă din iunie, a scris Leah Haberman, profesor la Universitatea din California, pe Twitter. Ea a postat, de asemenea, capturi de ecran ale unei prime versiuni a aplicației, potrivit Adevărul.

Potrivit Bloomberg, presa a relatat deja că Meta, compania mamă a Instagram, lucrează la o aplicație de text cu numele de cod „P92” sau „Barcelona”.

Meta a dezvăluit AI Sandbox, un mediu de testare pentru campanii de publicitate

Meta a dezvăluit pe 11 mai, AI Sandbox, care testează capacitățile AI generative pentru advertiseri, noi funcții în suita Meta Advantage de instrumente de automatizare a anunțurilor, detalii despre infrastructura AI și investițiile în modelarea acestora.

AI Sandbox va servi ca mediu de testare pentru versiunile timpurii ale uneltelor și funcțiilor noi, inclusiv instrumente publicitare AI. Este o zonă de testare în care Facebook poate experimenta cu tehnologia AI și poate dezvolta noi instrumente și caracteristici pentru a îmbunătăți performanța reclamelor și a automatiza procesele de publicitate. Acesta este destinat să fie un loc în care Facebook poate testa în siguranță noile tehnologii AI înainte de a le oferi publicului larg.

Printre instrumentele testate în AI Sandbox se numără adaptarea mesajului, generarea de fundal și ajustarea imaginilor.

Ajută publicitarii să economisească bani și timp

Meta Advantage este portofoliul de produse de automatizare care utilizează AI și învățare automată pentru a ajuta la optimizarea rezultatelor campaniei, personalizarea reclamelor prin potrivirea lor cu persoanele potrivite la momentul potrivit și în cele din urmă ajută publicitarii să economisească timp și bani.

Meta Advantage a fost introdus în 2022 și adoptarea sa de către companii este în creștere. De exemplu, în prezent există de 3 ori mai multe companii de publicitate care folosesc campaniile de cumpărături Advantage+ săptămânal, decât în urmă cu 6 luni.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică