Problema hranei pacienților continuă la Spitalul Județean Sibiu -  Chelcea: „Am remediat niște disfuncționalități”

La începutul lunii aprilie, conducerea Spitalului Județean Sibiu transmitea printr-un comunicat de presă că asigurarea hranei pacienților nu se desfășoară la standardele dorite. Firma de catering care pregătea hrana pacienților a fost atenționată pentru a identifica și aplica soluții în vederea remedierii problemelor apărute.

În cadrul conferinței de la Secția de Neurologie de la Spitalul Județean Sibiu de marți, 11 aprilie, Managerul Spitalului Județean Sibiu, Daniel Chelcea, a răspuns la întrebările jurnaliștilor referitoare la condițiile de hrană a pacienților. În ceea privește disfuncționalitățile, Chelcea spune că o parte dintre ele s-au remediat, iar la alte întrebări a refuzat să răspundă.

„În momentul de față există la parterul clădirii o zonă unde se va desfășura distribuția hranei. Va fi un alt punct de lucru pentru distribuția hranei. Începând cu luna mai, chestionarele de satisfacere a pacienților ne arătau că aveau un grad de satisfacție foarte bun pentru hrană, de 50 la sută. Până în ultimele luni, mai puțin ultima lună pentru care nu am date, gradul de satisfacție a crescut la 70 la sută. Într-adevăr cu eforturi făcute din partea spitalului, am remediat niște disfuncționalități”, spune Daniel Chelcea, Managerul Spitalului Județean Sibiu.

Când a fost despre personalul insuficient de la firma de catering care se ocupă de hrana pacienților, managerul Spitalului Județean s-a eschivat. „Nu sunt în măsură să răspund la această întrebare”, a răspuns acesta.

Citește și: Precizări de la Spitalul Județean Sibiu cu privire la hrana pacienților – ”Suntem conștienți de existența unor disfuncționalități”

 

Ultima oră