Andra, Alina Eremia și Georgiana Lobonț cântă la „Ziua Mediașului” - Primăria alocă aproape 500.000 lei pentru eveniment

Andra, Alina Eremia, Georgiana Lobonț, Marcel Pavel sunt doar câteva dintre numele care vor urca pe scenă și vor încânta publicul în acest an la „Ziua Mediașului”. Municipalitatea alocă aproape 500.000 de lei pentru evenimentul care va dura trei zile, iar acum așteaptă oferte din partea organizatorilor. 

Primăria municipiului Mediaș organizează, între 2 și 4 iunie, evenimentul „Ziua Mediașului”. Bugetul alocat pentru eveniment este de 477.375,00 lei, iar municipalitatea așteaptă ofertele organizatorilor. 

Cine cântă la Ziua Mediașului 

Timp de trei zile vor avea loc concerte în Mediaș. În 2 iunie vor urca pe scenă artiști de muzică folk și populară, și anume: Grupul Motto, Copii de la Clubul Copiilor, Virgil Suciu, Feri Teglas, Ducu Berți, Marcel Pavel și Compact. În 3 iunie, pe scena din oraș vor urca Alina Eremia, Pepe, Andra, Tudor Turcu și Formația Dinamic. În 4 iunie medieșenii se vor putea distra pe muzica următorilor interpreți de muzică populară: Georgiana Lobonț, Aurelian Suciu, Costel Popa, Diana și Bianca Creșe, Cosmina Fulea, Luminița Dejan, Sânziana Ștefan, Carmen Ienci și taraful Cristi Ienchescu, Mariana Deac, Mihaela și Ciprian Istrate, Junii Sibiului și Ansamblul de dansuri de copii și adulți coordonat de Vasile Stoia. Pentru toți acești artiști, dar și pentru prezentatorul evenimentului, se va aloca un buget estimat de 350.000 de lei fără TVA. 

Pentru închirierea scenei, inclusiv pentru serviciile de sunet și de lumini, primăria va plăti 40.000 de lei fără TVA. Se vor aloca 43.455,00 lei și pentru afișe, flyere, bannere, diplome, mape care să cuprindă materiale despre programul evenimentului, dar și pentru invitații. 

Pe perioada evenimentului, în timpul spectacolelor, vor fi necesare și servicii medicale, astfel că primăria estimează că va plăti 3.000 de lei astfel încât o ambulanță să fie prezentă la locul desfășurării evenimentului. De asemenea, în cele trei zile, va fi nevoie de toalete ecologice, astfel că pentru închirierea a șase bucăți și pentru întreținerea lor se va aloca suma de 4.320 lei. 

„Pentru copiii care vor organiza spectacole și expoziții este necesară achiziția de 700 pungi cu dulciuri. Valoarea estimată: 24.500 lei fără TVA”, se arată în invitația de depunere a ofertelor. 

Pentru serviciile de fotografiere și filmare, primăria estimează că va plăti 10.000 lei fără TVA. 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică