Primăria caută o firmă care să întrețină locurile de joacă din Sibiu - Va trebui să facă zilnic verificări în teren
FOTO: arhivă

Primăria municipiului Sibiu caută, prin licitație publică, o firmă care să efectueze lucrări de reparație și întreținere a echipamentelor din locurile de joacă, din spațiile publice de fitness și din cele de agrement de pe raza orașului. 

Potrivit caietului de sarcini, firma căreia i se va atribui contractul de execuție va trebui să se ocupe de echipamentele din 53 de locații din municipiul Sibiu. Din cauza uzurii, factorilor de mediu, dar și deteriorării în urma unor acte de vandalism, aceste echipamente trebuie, atunci când este cazul, reparate, iar uneori chiar înlocuite. 

„Echipamentele de joacă pentru copii și aparatele de fitness montate pe domeniul public al municipiului Sibiu sunt supuse uzurii prin utilizarea curentă, ca urmare a acțiunii factorilor de mediu și, totodată, pot fi deteriorate în urma utilizării necorespunzătoare sau a unor acte de vandalism cu sau fără autori identificați. Pentru menținerea tuturor acestor echipamente în stare corespunzătoare de folosință, sunt necesare lucrări de reparații a deteriorărilor constante și lucrări de întreținere. Aceste intervenții urmăresc ca echipamentul de joacă și mobilierul urban amplasat în perimetrul spațiilor de joacă și al celorlalte spații de agrement să fie în totalitate funcțional, la parametrii optimi și să prezinte un aspect curat și îngrijit”, se arată în caietul de sarcini. 

Firma care va câștiga licitația va trebui ca, pe perioada contractuală, să aibă un punct de lucru dotat cu utilități în Sibiu, astfel încât lucrările care nu pot fi efectuate în teren, să se desfășoare în atelier. Zilnic vor trebui făcute deplasări în teren, astfel încât să fie verificate toate echipamentele. Spre exemplu, dacă un leagăn prezintă rupturi sau uzură avansată la șezut, acesta va fi fie reparat, fie înlocuit. Sistemele de prindere și de strângere ale ansamblurilor din locurile de joacă și ale echipamentelor de fitness vor fi verificate astfel încât să nu existe risc de accidentări în timpul folosirii. În caietul de sarcini este indicat faptul că piesele și materialele ce trebuie înlocuite vor fi achiziționate de ofertant. De asemenea, se arată faptul că, lunar, la solicitarea primăriei, în funcție de necesități, toate echipamentele de joacă se vor spăla cu apă, detergenți și cu soluții speciale de curățare. 

Contractul va fi semnat pe 12 luni, valoarea totala estimată a acestuia fiind de 672.268,91 lei.

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

Publică