Cașcaval expirat primit de o sibiancă la Carrefour – Femeia a depus plângere la OPC – Reacție seacă a celor de la magazin

O sibiancă a comandat printr-o firmă de curierat mai multe produse alimentare de la un supermarket din Șelimbăr, marți, în jurul orei 11:00. Surpriza neplăcută a fost că printre produsele cumpărate a observat termenul de valabilitate al cașcavalului care era cu mult depășit.

O sibiancă a cumpărat de la Carrefour din Șelimbăr mai multe produse. După ce firma de curierat a livrat pachetul, întâmplător, tânăra a observat termenul de valabilitate al cașcavalului fiind depășit cu două săptămâni. „Nu a fost expirat de ieri sau alaltăieri și încă se afla în magazin. Dacă fetița ar fi mâncat din cașcaval cu siguranță ar fi existat probleme. Doamna de la Carrefour a fost amabilă și a spus ca este un număr mic de personal și că mi-l schimbă. Eu am sesizat ca să nu mai fie produse expirate pe raft”, spune Alexandra.

Tânăra a depus plângere și la Protecția Consumatorilor Sibiu, aceștia transmițându-i că vor face controale.

Cașcaval expirat primit de o sibiancă la Carrefour – Femeia a depus plângere la OPC – Reacție seacă a celor de la magazin Cașcaval expirat primit de o sibiancă la Carrefour – Femeia a depus plângere la OPC – Reacție seacă a celor de la magazin

„Toate loturile de cașcaval au fost verificate”

Reprezentanții supermarket-ului susțin că în urma incidentului  toate loturile de cașcaval aflate pe raft au fost verificate. „Dorim să le oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută la cumpărături și facem constant eforturi pentru a evita orice situație neplăcută. Regretăm neplăcerea întâmpinată de clienta noastră care a comandat din magazinul Hipermarket Carrefour Șelimbăr și asigurăm cumpărătorii că toate loturile de cașcaval aflate în prezent la raft au fost verificate, fără a se găsi nereguli cu privire la termenul de valabilitate. Colegii noștri sunt în contact direct cu clienta care a reclamat situația și au agreat împreună cea mai bună soluție. Calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim va fi întotdeauna prioritatea noastră”, transmit reprezentanții Carrefour.

 

Ultima oră

Participă la discuție

5 Commentarii

Publică

  1. Problema la Sibiu este faptul ca tot magazinul miroase a mucegai, nu se verifica nici măcar din când in când valabilitatea produselor de la raft, nepăsare și indiferenta totala! Angajați plătiți degeaba și obraznici pe deasupra!!! Sa le taie lor din salariu pentru fiecare produs expirat!

  2. Cand comanzi cu livrare, se livreaza produsele cu termenul de valabiliatate cel mai apropiat de expirare, si produsele pe care oamenii le-ar putea refuza cand aleg produsele fizic in magazin.
    Aceasta este practica, in toate magazinele.
    Astfel reduce riscul de a ramane cu ele nevandute in magazin.

  3. Nu ai înțeles nimic Florian. Nu cașcavalul era problema, ci faptul că ăștia fac miliarde de euro pe seama noastră și nu mai sunt corecți față de clienți. Dacă un produs din pește era expirat de două săptămâni și îl consumai tu atunci ajungeai la spital cu o toxi infecție alimentară. Atunci mai ziceai ceva???

  4. Și eu am pățit-o. Am primit trei produse expirate, prin Bringo, de la Carrefour din Șelimbăr, sâmbăta trecută. Reacția mea este simplă și eficientă. Nu voi mai cumpăra de la ei (nici Carrefour, nici Bringo).

  5. Cred ca femeia respectiva vroia doar atentie, mai ales ca magazinul s-a oferit sa-i schimbe cascavalul. Desi expirat in urma cu doua sapatmani, cascavalul nu devine otrava peste noapte — doar ca poate gustul se schimba putin. Mai ales daca cascavalul a fost sigilat si pastrat in frigider. Nu exista nici un risc de imbolnavire.
    Apropo: si in alte tari se intampla din cand in cand sa gasesti produse expirate pe raft.