O sibiancă a comandat printr-o firmă de curierat mai multe produse alimentare de la un supermarket din Șelimbăr, marți, în jurul orei 11:00. Surpriza neplăcută a fost că printre produsele cumpărate a observat termenul de valabilitate al cașcavalului care era cu mult depășit.
O sibiancă a cumpărat de la Carrefour din Șelimbăr mai multe produse. După ce firma de curierat a livrat pachetul, întâmplător, tânăra a observat termenul de valabilitate al cașcavalului fiind depășit cu două săptămâni. „Nu a fost expirat de ieri sau alaltăieri și încă se afla în magazin. Dacă fetița ar fi mâncat din cașcaval cu siguranță ar fi existat probleme. Doamna de la Carrefour a fost amabilă și a spus ca este un număr mic de personal și că mi-l schimbă. Eu am sesizat ca să nu mai fie produse expirate pe raft”, spune Alexandra.
Tânăra a depus plângere și la Protecția Consumatorilor Sibiu, aceștia transmițându-i că vor face controale.
„Toate loturile de cașcaval au fost verificate”
Reprezentanții supermarket-ului susțin că în urma incidentului toate loturile de cașcaval aflate pe raft au fost verificate. „Dorim să le oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută la cumpărături și facem constant eforturi pentru a evita orice situație neplăcută. Regretăm neplăcerea întâmpinată de clienta noastră care a comandat din magazinul Hipermarket Carrefour Șelimbăr și asigurăm cumpărătorii că toate loturile de cașcaval aflate în prezent la raft au fost verificate, fără a se găsi nereguli cu privire la termenul de valabilitate. Colegii noștri sunt în contact direct cu clienta care a reclamat situația și au agreat împreună cea mai bună soluție. Calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim va fi întotdeauna prioritatea noastră”, transmit reprezentanții Carrefour.