reacția tursib după ce mai mulți pasageri s-au plâns de frigul din autobuze - „pierderile de căldură la fiecare deschidere a uşilor sunt foarte mari”
foto: arhivă

Mai mulți sibieni au făcut sesizări către Ora de Sibiu, potrivit cărora în mai multe autobuze Tursib nu este căldură. Compania Tursib susține că se realizează sistematic verificări ale instalaţiilor de climatizare, pentru a fi pregătite să atenueze disconfortul termic din autobuze atunci când este cazul. Șoferii Tursib sunt instruiţi să folosească instalațiile de fiecare dată cȃnd este nevoie.

În ultima perioadă mai mulți sibieni au sesizat faptul că în autobuzele Tursib de pe rutele 8, 14, 17 și 18 nu este căldură. Aceștia au încercat să vorbescă cu șoferii pentru a primi o explicație, însă nu au primit răspunsuri sau au fost amenințați că vor fi dați jos din autobuz.

Citește și: Autobuz congelator pe linia 18 Tursib – „Este un frig inimaginabil, e gheață în interior”

Răspunsul companiei Tursib

„Procedurile noastre interne prevăd faptul că pe perioada iernii, autobuzele trebuie să stea o medie de 20 de minute ȋn autobază cu motorul pornit ȋnainte de a pleca pe traseu, tocmai pentru ca salonul de călători să se ȋncălzească. Cu toate acestea, trebuie să avem ȋn vedere faptul că temperatura exterioară este foarte scăzută ȋn ultimele zile, iar pierderile de căldură la fiecare deschidere a uşilor în staţii este foarte mare. Nivelul temperaturii depinde dealtfel şi de alţi factori, cum ar fi spre exemplu numărul de călători care se află la un moment dat în salonul autobuzului. Ȋncercăm totuşi, în măsura în care se poate, să creem fiecăruia o călătorie cât mai confortabilă” au transmis reprezentanții Tursib.

O altă problemă sesizată de un cititor este faptul că un autobuz de pe linia 18 are ușile defecte, motiv pentru care aerul rece poate pătrude ușor în autobuz. „Precizăm faptul că referitor la autobuzul cu uşi defecte, pe traseul 18 circulă minim  trei autobuze zilnic. Am verificat autobuzele programate pe acest traseu ȋn ultimele zile şi ȋntr-adevăr una dintre ele a avut o problemă la uşi pentru care a şi fost programată ȋn atelier şi a fost remediată. Vă asigurăm că depunem toate eforturile necesare pentru ca asemenea situaţii să nu se mai ȋntâmple” au mai adăugat reprezentanții Tursib.

Citește și: Încă trei autobuze de pe traseele 8, 14 și 17 Tursib afectate de frig – „Îți e frică să stai pe scaun pentru că e gheață”

Ultima oră

Participă la discuție

3 Commentarii

  1. Ce bine ca ne-a lamurit CURsib cum sta cu pierderile de calura. Pai atunci sa nu mai deschida usile, nu? Ca alta solutie nu vad…

  2. Tursib a făcut multe eforturi pentru a îmbunătăți deplasarea in Sibiu cu transportul în comun. Pot spune în mare măsură că se circulă DECENT și în bune condiții.
    Autobuzele sunt curate și scaunele tapițate întreținute, este ordine si cei mai multi dintre șoferi se comportă civilizat. Uneori mai apar mici inconveniente dar nu sunt regula sub nici o formă.
    P.s Și uneori mai urcă persoane care nu prea au ce căuta, cred că nu au cu ce-si achita biletul. Este ok să fim miloși dar si aceștia ar trebui să înțeleagă niște reguli …

  3. Șoferii sunt bine protejați în cochilia lor,sa avut grijă de ei să nu le fie frig săracii iar dacă comentezi sau întrebi ceva te dau jos din autobuz. Ce hal de comportament…dar baiul este că mulți nici nu știu să folosească instalațiile de încălzire, răcire,autobuzele sunt deja în stare proastă iar justificarea că e frig iarna nu și are rostul.În alte țări civilizate e cald și plăcut în mijloacele de transport fie vară sau iarnă,nu călătorii trebuie să sesizeze că un autobuz circulă cu ușile defecte etc.etc.Rușine Tursib