Răspunsul Wizz Air după ce a lăsat mai mulți pasageri în aeroportul din Sibiu - „Se oferă opțiuni de a călători mai târziu”
foto: arhivă

Mai multe persoane, care și-au cumpărat bilete de avion pentru a se întoarce din Sibiu în Marea Britanie după sărbători, au rămas fără locuri disponibile.

CITEȘTE ȘI: Pasageri lăsați cu ”buza umflată” de Wizz Air la Sibiu – Nu au putut urca în avion deși aveau bilete plătite

Printre cei șapte pasageri se aflau și doi sibieni care trebuiau să ajungă în seara de 7 ianuarie în Luton, însă pentru că nu au mai fost locuri disponibile aceștia au fost nevoiți să găsească alte alternative, în contextul în care au cumpărat biletele din timp, iar check-in-ul a fost făcut cu 24 de ore înainte de zbor. Răspunsul companiei aeriene nu a întârziat să apară. Reprezentanții Wizz Air își cere scuze pentru disconfortul creat pasagerilor.

Răspuns-ul companiei aeriene

„În conformitate cu practica internațională a industriei aeriene și cu legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor, Wizz Air permite overbooking-ul într-o măsură foarte mică pe rutele sale cele mai populare pentru a permite mai multor pasageri să călătorească în cazul în care locurile pasagerilor care nu se prezintă la zbor rămân libere. În situația extrem de puțin probabilă în care toți pasagerii se prezintă, voluntarilor li se oferă opțiuni de a călători mai târziu sau ultimii pasageri care fac formalitățile de check-in sunt reprogramați pentru următorul zbor și compensați conform legislației privind drepturile pasagerilor. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați pentru orice inconveniență”, transmit reprezentanții companiei aeriene.

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică