Sibienii care nu au apucat încă să plătească taxele și impozitele locale pentru acest an, mai au la dispoziție doar câteva zile.
În 28 și 29 decembrie, încasarea taxelor și impozitelor se va desfășura în program normal, atât la ghișeele Direcției Fiscale, cât și în mediul online.
În data de 30 decembrie, plățile se vor mai putea efectua fizic doar până la ora 09.00 și doar la ghișeele Direcției Fiscale din sediul de pe str. Turismului. Oficiile poștale nu vor încasa în această zi. În format online, pe platforma de e-administrație, precum și la roboții SelfPay se vor putea efectua doar până la ora 12.00. Această măsură este necesară având în vedere programul Trezoreriei Sibiu.
Plățile se vor relua anul viitor, după cum urmează:
- Din data de 3 ianuarie se vor încasa taxele fără debit (ex: amenzi, taxe de timbru, etc) atât la ghișee, cât și în format digital
- Din data de 9 ianuarie se va relua plata taxelor și impozitelor cu debit, cum sunt impozitele pe clădiri, terenuri sau mijloacele de transport, taxa de salubrizare, etc.
Reamintim modalitățile de plată puse la dispoziție de Primăria Sibiu:
ELECTRONIC:
- Pe platforma e-administrație a municipiului Sibiu – www.e-administratie.sibiu.ro
- Prin aplicația mobilă e-Primăria Sibiu
- Prin virament bancar, care se poate face de pe aplicațiile mobile de Internet banking, în conturile Primăriei Sibiu afișate pe următorul link, diferite pentru fiecare tip de operațiune de plată: https://www.sibiu.ro/index.php/primaria/conturi_iban.
CU PREZENȚĂ FIZICĂ:
- La ghișeul digital, amplasat în sediul central al Primăriei, la intrarea dinspre Piața Mică, disponibil non-stop, inclusiv după încheierea programului instituției și în weekend
- La ghișeele Direcției Fiscale de pe str. Turismului nr.15A, str. Samuel Brukenthal nr. 2 și Bd. Victoriei nr.1-3. Programul este disponibil aici: https://sibiu.ro/primaria/serviciu/183)
- La oficiile poștale din municipiul Sibiu,
- La stațiile de plată SelfPay din magazinele Profi, Carrefour, Kaufland, agenții CEC, etc.