Twitter intenționează să modifice prețul abonamentului Twitter Blue la 11 dolari, de la 7,99 dolari, dacă este plătit prin intermediul aplicației sale pentru iPhone și la 7 dolari dacă este plătit pe site.
Măsura a fost, probabil, o reacție împotriva reducerii de 30% aplicată de Apple la orice plată efectuată de utilizatori prin intermediul aplicațiilor de pe sistemul de operare iOS, se arată în raport, scrie Economedia.
De asemenea, prețurile mai mici de pe site vor determina, probabil, mai mulți utilizatori să acceseze astfel Twitter în loc pe iPhone. Sursa citată nu a menționat dacă prețurile se vor schimba și pentru platforma Android.
Musk, care a preluat Twitter în octombrie, intenționează să lanseze serviciul de verificare al site-ului de microblogging cu bife de culori diferite pentru persoane fizice, companii și guverne, după ce o lansare inițială ratată a dus la o creștere a numărului de utilizatori care se dau drept celebrități și mărci pe platformă.
Twitter, Apple și Google, care deține sistemul de operare Android, nu au răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Musk, într-o serie de tweet-uri de săptămâna trecută, a enumerat diverse nemulțumiri față de Apple, inclusiv taxa de 30% pe care o percepe de la dezvoltatorii de software pentru cumpărăturile făcute prin intermediul aplicațiilor.
El a postat, de asemenea, un meme sugerând că este dispus să “meargă la război” cu Apple, decât să plătească acest comision.
Ulterior, Musk s-a întâlnit cu directorul general al Apple, Tim Cook, la sediul companiei și a scris pe Twitter că neînțelegerea privind eliminarea Twitter din magazinul de aplicații al Apple a fost rezolvată.