La câteva luni după ce folosirea acestui tip de instrument a fost testată în aplicație, Whatsapp se alătură rețelelor sociale precum Facebook și Snapchat care folosesc avataruri 3D. Acestea pot fi utilizate drept poză de profil sau pot fi trimise sub formă de stickere.
Miercuri, Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, a scris pe Facebook că avatarurile ajung pe WhatsApp, iar anunțul vine după o testare de câteva luni, raportată de WABetaInfo. WhatsApp precizează că utilizatorii pot folosi avataruri personalizate ca fotografie de profil sau pot trimite unul din cele 36 de stickere, relatează Mediafax.
„Avatarul tău este o versiune digitală a ta care poate fi creată din miliarde de combinații de diverse stiluri de păr, trăsături faciale și ținute”, a precizat compania. De asemenea, WhatsApp a precizat că utilizatorii vor primi în timp îmbunătățiri de stil. Aceștia își vor putea crea avatarurile pe WhatsApp accesând meniul Setări. Aplicația de mesagerie va avea, de asemenea, o opțiune „Use Avatar” în setările pentru fotografia de profil.
În 2019, Meta a introdus avataruri 3D în stil Bitmoji pe Facebook și Messenger. Lansarea inițială a fost limitată la piețe precum Australia, Noua Zeelandă, Europa și Canada, deși gigantul rețelelor de socializare și-a extins ulterior prezența în SUA în 2020. Instagram a introdus, de asemenea, avataruri de la sfârșitul lunii ianuarie.