viceprimarul sibiului critică partidele care folosesc servicii publice în interes politic - bokor: „mă refer la căminul de bătrâni”

Corina Bokor, viceprimarul Sibiului, a criticat partidele politice care se folosesc de serviciile publice subordonate Consiliului Local în interes politic. Aceasta nu a dorit să dea numele partidului la care face referire, însă a precizat că este vorba despre o acțiune care s-a desfășurat la un centru de bătrâni din oraș. Bokor a adăugat că „acest mod de lucru contravine prevederilor legislative”, iar acțiunile sunt, pe deasupra, și imorale.

Viceprimarul Bokor a atras atenția asupra unor acțiuni întreprinse de reprezentanții unui partid, la o instituție subordonată Consiliului Local, în scop politic. „În urma unor informații primite oficial de către Primărie, doresc să atrag atenția asupra unor acțiuni întreprinse de reprezentanții unui partid politic, acțiuni prin intermediul cărora folosesc servicii publice subordonate Consiliului Local Sibiu. Mă refer la Direcția de Asistență Socială, căminul de bătrâni. Aceste acțiuni, folosind servicii publice, în interes politic, și pentru a aduce procente partidului din care fac parte. Acest mod de lucru nu doar că contravine prevederilor legislative, legea 334 din 2006 privind finanțarea activității partidelor politice, prevederi care interzic folosirea resurselor financiare, umane și tehnice, aparținând unor instituții publice pentru a sprijini activitatea unor partide politice. Aceste acțiuni sunt și imorale”, a spus Bokor, viceprimarul Sibiului, la finalul ședinței de Consiliu Local de joi.

Bokor a mai precizat că FDGR, partidul din care face parte, în perioada în care a deținut majoritate în Consiliul Local, nu a folosit această majoritate „pentru a face lobby partidului folosind serviciile publice, ci a făcut politica comunității și în interesul comunității”.

Fiindcă nu a spus numele partidului, un consilier a întrebat-o despre care este vorba. „Ne puteți spune, cu subiect și predicat, despre ce partid este vorba?”, a întrebat Ionuț Ghișe de la USR. Bokor i-a răspuns; „Puteți cerceta și veți afla”.

Luna aceasta, reprezentați ai PNL au participat la o acțiune la care au luat parte și persoane vârstnice. Mai multe imagini au fost publicate pe rețelele de socializare. La eveniment au fost prezente, printre alții, și Raluca Turcan, dar și Daniela Cîmpean.

Ultima oră