Sibienii vor putea cumpăra una dintre cele treizeci de mașini pe care primăria le scoate la vânzare. Acestea au fost adunate de pe străzile din oraș, fiindcă erau abandonate sau nu aveau proprietar.
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public și Privat al Municipiului Sibiu anunță organizarea selecției de oferte în data de 28.11.2022 ora 11:00, în vederea valorificării prin vânzare a 31 autovehicule abandonate sau autovehicule fără stăpân și care au intrat în proprietatea privată a Municipiului Sibiu, în conformitate cu prevederile Legii 421/2002 cu modificările și completările ulterioare și H.C.L. 59/2003 cu modificările și completările ulterioare.
„Cumpărarea caietului de sarcini se va face începând cu data de 09.11.2022 ora 09:00 și depunerea ofertelor începând cu data de 10.11.2022 ora 09:00 până la data de 25.11.2022 ora 12:00, la Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public ți Privat al municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, Piața Mică, nr. 22, parter” transmit reprezentanții Primăriei Sibiu.
Deschiderea ofertelor se va face în data de 28.11.2022, ora 11:00. Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 29.11.2022, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, Piața Mică, nr. 22, parter. Termenul limită de depunere a contestațiilor este 06.12.2022, ora 12:00. În cazul în care până în data de 25.11.2022, ora 12:00 nu se vor depune oferte, termenul de depunere se prelungește până în data de 09.12.2022, ora 12:00, iar deschiderea ofertelor se va face în data de 12.12.2022, ora 11:00. Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 13.12.2022, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, parter. Termenul limită de depunere a contestațiilor este 15.12.2022, ora 12:00.