Casa de Cultură a Municipiului Timișoara apelează la serviciile Asociației ”Events for Tourism”, organizatoarea Târgului de Crăciun de la Sibiu, pentru a crește numărul vizitatorilor Târgului de Crăciun din Timișoara.
De 15 ani, Târgul de Crăciun de la Sibiu a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente ale iernii din România și atrage mii de vizitatori din țară și din străinătate. În acest an, organizatorii târgului Sibiu oferă ajutor timișorenilor care își doresc să crească numărul de vizitatori ai târgului din orașul lor. „Oferim consultanță Casei de Cultură din Timișoara pentru organizarea târgului. Noi le-am făcut propunerea. Facem asta, de anul trecut, și pentru Primăria Pitești pentru că încercăm să contribuim la dezvoltarea târgurilor de acest gen din alte orașe. Le împărtășim practicile noastre, îi sprijinim în adaptarea regulamentelor și în modul de dezvoltare, atât la ediția în curs cât și pe termen lung din punct de vedere turistic. Noi urmărim principiile de organizare, acesta este scopul nostru. În privința felului în care arată târgurile hotărăsc organizatorii locali și primăriile”, spune Andrei Drăgan, organizatorul Târgului de Crăciun de la Sibiu.
Directoarea Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, Camelia Mingasson, se arată încântată de colaborarea dintre cele două părți și spune că este optimistă în ceea ce privește numărul vizitatorilor care vor ajunge anul acesta la Târgul de Crăciun din Timișoara. „50 de căsuțe vor înveseli Piața Victoriei, conform unui proiect arhitectural al asociației sibiene ”Events for Tourism”, organizatorul tradițional al Târgului de Crăciun de la Sibiu. Și pentru că ne dorim o varietate cât mai mare a comercianților prezenți la târg, platforma de înscriere este pusă la dispoziție, în acest an, tot de asociația sibiană, care deține o bază de date de peste 1.200 de comercianți. Patinoarul și călușeii nu vor lipsi din decorul de Crăciun, spre bucuria copiilor”, declară directoarea.