direcție nouă la primăria sibiu - se va ocupa de digitalizarea instituției

Primăria municipiului Sibiu înființează o direcție nouă – Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației, care va avea două compartimente. Angajații se vor ocupa de administrarea și configurarea sistemelor video existente, dezvoltarea unei strategii de integrare a sistemelor actuale, asigurarea suportului de tip call-center și de aplicațiile dezvoltate de instituție. 

Consilierii locali vor vota în ședința de joi înființarea unei noi direcții în cadrul Primăriei Sibiu. Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației va avea două compartimente, ce se vor subordona direct șefului de serviciu informatică, fiind vorba despre compartimentul Administrare Sisteme și compartimentul Call Center. 

„Compartimentele nou constituite vor avea ca atribuții principale administrarea și configurarea sistemelor video existente în vederea satisfacerii nevoilor curente și viitoare ale municipalității, dezvoltarea unei strategii coerente de integrare a sistemelor actuale cu necesitățile viitoare ale instituției, asigurarea suportului de tip Call Center la nivelul cetățenilor municipiului Sibiu, pentru toate aplicațiile dezvoltate de primăria municipiului Sibiu și serviciile publice subordonate Consiliului Local (Sibiubus, City Bike, City App etc.), iar atribuțiile acestora vor fi evidențiate în noul Regulament de organizare și funcționare”, se arată în raportul de specialitate care însoțește proiectul de hotărâre. 

Municipalitatea motivează înființarea unei noi direcții, spunând că „sistemul informatic al primăriei este în continuă dezvoltare atât din punct de vedere al complexității și specificității aplicațiilor, cât și al numărului de echipamente și resurse subordonate Consiliului Local al municipiului Sibiu”. 

Odată cu noua direcție, se vor înființa două posturi de consilier, clasa I grad profesional principal pentru Compartimentul Administrator Sisteme și două posturi consilier, clasa I, grad profesional debutant, un post de consilier, clasa I, grad profesional principal, pentru Compartimentul Call Center. În total, noua direcție va avea o structură de 23 de posturi, din care trei de conducere. 

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu