Parcare cu plată pe Calea Dumbrăvii și pe bulevardul Mihai Viteazu - Proiectul e în dezbatere publică
foto: arhivă

Locurile de parcare de pe Calea Dumbrăvii, recent reabilitată de primărie, nu vor fi gratuite. Municipalitatea a pus în dezbatere un proiect de hotărâre pentru stabilirea tarifelor. De asemenea, se propune și ca parcările de pe Bulevardul Mihai Viteazu să fie cu plată.

Primăria consideră că, fiindcă locurile de parcare de pe Dumbrăvii și cele de pe Mihai Viteazu se află pe tronsoane stradale aglomerate, este nevoie să fie administrate „responsabil”. De aceea, cei care vor vrea să își lase mașinile aici, vor trebui să plătească. 

VEZI AICI CUM ARATĂ CALEA DUMBRĂVII DUPĂ MODERNIZARE

„În municipiul Sibiu, urmare a finalizării lucrărilor de modernizare a străzii Calea Dumbrăvii și în zona B-dul Mihai Viteazu, s-a constatat necesitatea asigurării utilizării în mod optim a parcărilor publice, aflate cu precădere pe tronsoanele stradale aglomerate, fapt ce implică administrarea responsabilă a acestora”, se arată în raportul de specialitate ce însoțește proiectul de hotărâre pus în dezbatere. 

Așadar, începând cu 1 decembrie, locurile de parcare amenajate pe bulevardul Mihai Viteazu, pe tronsonul cuprins între strada Nicolae Iorga și strada Rahovei, și cele de pe Calea Dumbrăvii, de pe tronsonul cuprins între Bulevardul Mihai Viteazu și strada Siretului, vor fi introduse în „Zona C”. Șoferii care vor parca aici vor plăti 1 leu/oră, respectiv 10 lei/zi. 

Tot din luna decembrie, și parcarea supraetajată din cartierul Hipodrom va fi cu taxă. (VEZI AICI CARE SUNT TARIFELE) 

Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect pot fi depuse la adresa de e-mail pms@sibiu.ro sau letric la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din strada Samuel Brukenthal nr. 2, camera 8.

Ultima oră

Participă la discuție

2 Commentarii

Publică

  1. Chiar nimeni nu se sesizeaza cat de prost se intersecteaza pistele de biciclete cu carosabilul, in sensurile giratorii de pe traseu? Cum se poate receptiona asa ceva? Lumea s-a plans doar de denivelari, dar faptul ca autobuzele nu au cum sa circule fizic in giratorii, fara sa calce pisa de bicilete nu a vazut-o nimeni?