Atenție la conturile bancare! Se pare că diferite conturi ale clienţilor persoane fizice de la Raiffeisen Bank au fost golite. Tranzacțiile au fost efectuate de pe site-uri de pariuri din Statele Unite, precum și din state europene. La solicitarea „Adevărul”, Raiffeisen Bank a emis o serie de recomandări.
„În actualul context în care tranzacţionarea în mediul online (pe site-urile comercianţilor) înregistrează un trend ascendent, cresc şi riscurile că utilizatorii de card să fie victimele unor acţiuni prin care li se preiau datele de card în vederea utilizării lor în tranzacţii frauduloase.
Procentul de reclamaţii raportat la volumul de tranzacţii efectuate de către clienţii Raiffeisen Bank cu cardurile emise de către banca noastră se menţine constant în ultimii ani, sub 0.02%”, a precizat banca.
Publicația „Gândul” a semnalat aceste tranzacții frauduloase.
„Banca este foarte atentă la fiecare caz de fraudă, monitorizează în permanenţă portofoliul şi tipul de tranzacţii, numărul de carduri.
Banca oferă clienţilor prin intermediul serviciului Smart Mobile de la Raiffeisen Bank, posibilitatea de primi gratuit notificări de tip push, în timp real, despre tranzacţiile realizate pe cont, putând astfel să informeze banca în cel mai scurt timp privind tranzacţiile neautorizate pentru evitarea efectuării de noi tranzacţii frauduloase. De asemenea, utilizatorii Smart Mobile au posibilitatea, că în cazul în care detectează tranzacţii neautorizate, să blocheze cardurile direct şi imediat, în aplicaţie”, a menţionat Raiffeisen Bank pentru sursa citată, „Adevărul”.