Drept la replică

Ca urmare a articolului Mâncare alterată la Super Mama – O clientă reclamă că pulpa de pui avea viermi – „Este exclus să se întâmple așa ceva în locația noastră”, apărut în ediția online a publicației Ora de Sibiu (https://www.oradesibiu.ro/2022/07/11/video-mancare-alterata-la-super-mama-o-clienta-reclama-ca-pulpa-de-pui-avea-viermi-este-exclus-sa-se-intample-asa-ceva-in-locatia-noastra/ ), la data de 11 iulie 2022, scris de către Magdalena Ceaușescu, Bliss S.R.L., proprietara brandului Super Mama, transmite următorul drept la replică:

Consideram ca articolul de presa mai sus mentionat reprezinta un act defaimator premeditat. Reclamatia falsa si dovezile foto-video regizate sunt menite să ne discrediteze și să ne afecteze reputația și imaginea pe care le-am construit și câștigat în ani de zile împreună cu cei care fac parte din ceea ce este astăzi echipa Super Mama.

Este important de stiut ca „clienta” s-a prezentat în locația noastră la 6 ore dupa ce a cumpărat produsele ( achizitia facandu-se de catre o alta persoana), 6 ore în care nu avem cunostinta despre conditiile de transport si pastrare a produsului.

În cursul zilei de sambata 09.07.2022, cand s-a achizitionat produsul reclamat, societatea BLISS SRL a inregistrat 3213 bonuri emise și nu a existat nicio alta sesizare legata de calitatea produselor.

Produsul reclamat ( pulpa de pui la cuptor ) este preparat la temperatura de 200 grade Celsius și menținut pe masa caldă până la vânzare la peste 68 de grade Celsius. Întregul proces de preparare și păstrare – desfășurat până la momentul vânzării – presupune temperaturi de peste 68 grade, ceea ce exclude existenta sau aparitia unor larve vii.

In urma consultarii specialistilor si a organelor de control, ni s-a comunicat faptul stiintific ca daca dupa comercializare produsul este pastrat la o temperatura ambientala de peste 20 de grade Celsius, si nu este tinut la refrigerare, larvele vii pot aparea dupa minim 24 de ore.

Prin urmare, societatea BLISS SRL se va adresa instantelor de judecata in vederea stoparii practicii defaimatoare a tuturor celor implicati in fabricarea acestui articol de presa, precum si obligarea la plata despagubirilor pentru prejudiciul de imagine creat.

Suntem prezenți de peste 15 ani în domeniul alimentației publice si avem o politică extrem de riguroasă în ceea ce privește asigurarea calității produselor noastre și a siguranței alimentare. Garantăm clienților că respectăm întocmai toate fluxurile, măsurile și acțiunile care se impun în vederea comercializării unor preparate proaspete și sigure.

Ovidiu Strajan

asociat unic

BLISS SRL

Nota redacției   

Articolul la care face referire acest drept la replica nu a fost fabricat de nimeni, fiind prezentarea unei situații de fapt, așa cum este relatată de clienta Super Mama, locația de pe strada Dumbrăvii. Datoria noastră este să răspundem sesizărilor cititorilor noștri și să semnalăm situații de orice fel, care pot afecta și pe alții, dar care pot fi corectate astfel de cei implicați. De altfel, cazul este și în atenția organelor abilitate.

Am publicat acest drept la replică doar din respect și bunăvoință și nu pentru că am fi cedat practicilor de intimidare folosite de domnul Ovidiu Strajan, asociat unic Bliss SRL, după apariția articolului, pentru ștergerea acestuia.

VIDEO Mâncare alterată la Super Mama pe Dumbrăvii – O clientă reclamă că pulpa de pui avea viermi – “Este exclus să se întâmple așa ceva în locația noastră”

 

 

Ultima oră

Participă la discuție

3 Commentarii

Publică

  1. Să știi că și eu am cumpărat o porție de pilaf de la SuperMama din Parcul Astra. Era acru, nu putea fi consumat. Așa că…

  2. Acum 2 săptămâni am cumpărat o porție de pilaf de la SuperMama din Parcul Astra. Era acru, nu se putea consuma. Nu e fake. E realitate

  3. Ora de Sibiu, voi dati curs oricarui fake? Orice persoana daca doreste sa sesizeze ceva, voi dati tiparului? Care sunt modalitatile voastre de a verifica o stire/informatie?
    Dupa articolul publicat constatam ca sunteti o „foie volanta” fara pic de credebilitate.