Nici bine nu s-au terminat lucrările de pe Calea Cisnădiei, căci au apărut altele, dar în altă zonă din Sibiu. La orele de vârf, și nu numai, pe tronsonul dintre Valea Săpunului și strada Rahovei, traficul este infernal. Șoferii petrec zeci de minute în coloană. Consilierul local din partea USR, Ioan Plesciuc, a sesizat această problemă în cadrul ședinței Consiliului Local de joi, cerându-le reprezentanților primăriei să întocmească un studiu de trafic pentru a găsi soluții.
Calea Cisnădiei, pe tronsonul de la ieșire din oraș, a fost lărgit printr-o investiție făcută de Primăria Sibiu. De restul străzii, din afara orașului până la Seviș, s-a ocupat Consiliul Județean. Toată lumea se aștepta la o îmbunătățire substanțială a traficului în zonă, dar se observă că problemele s-au mutat pe tronsonul din Sibiu al străzii, între valea Săpunului și strada Rahovei, potrivit unei sesizări făcute de consilierul Ioan Plesciuc.
„Și asta pentru că este un tronson cu mai multe intersecții și alte puncte de blocare a circulației, care fac ca aici să fie locul unde se formează cozile în trafic, cu nervozitate pentru șoferi, pericol pentru pietoni și poluare pentru oamenii care locuiesc în zonă. Avem 3 treceri de pietoni nesincronizate pe o distanță de sub 200 metri, avem 5 intersecții cu străzi laterale, permisiuni de curbe la stânga sau la dreapta care încurca în orele cu cea mai mare densitate de mașini pe carosabil”, a spus consilierul la finalul ședinței CL de joi.
Acesta a precizat că a urmărit modul în care se desfășoară circulația la orele de vârf, dorind să propună câteva îmbunătățiri. A constatat, în schimb, că situația e mult mai complexă și o propunere care are efect pozitiv într-un punct generează efecte negative în alte puncte.
„În această situație, am cerut azi Primăriei Sibiu să facă un studiu de trafic pentru acest tronson de stradă, desigur cu intrările și ieșirile aferente, care să aibă drept scop identificarea modificărilor necesare în reglementarea circulației astfel încât să se optimizeze fluența traficului la orele de vârf. Abia acum, după finalizarea șantierului, vedem rezultatele lucrărilor făcute acolo, iar o reglare a circulației este necesară pentru ca toți banii investiți să ne aducă rezultate cât mai bune”, a mai spus consilierul.
Sursa foto: Plesciuc Ioan/Facebook
„A constatat, în schimb, că situația e mult mai complexă și o propunere care are efect pozitiv într-un punct generează efecte negative în alte puncte. ” – genul asta de situatie este intotdeauna generat de ceva „bine facut” la nivel de „specialisti” in urbanism