e-on sibiu inaccesibil vârstnicilor pentru că programarea pentru public e doar online - la telefon nu răspunde nimeni

Unii sibienii se confruntă cu o problemă când este vorba de plătirea facturilor de gaz sau rezolvarea altor probleme la sediul E-on de pe strada Mihail Kogălniceanu pentru că în incintă se intră doar pe baza unei programări online.

Lilianu Chioaru, clientă E-on, spune că nu poate să își plătească factura de gaz în intervalul de ore afișate pe ușa sediului pentru că este în permanență încuiată și doar iese din când în când un agent de pază care te întreabă de ce ai venit: „Îți spune că poți să intri doar cu programare online sau dacă suni la un număr afișat pe ușă, număr la care nu mi-a răspuns nimeni. Am încercat să iau legătura sunând la diverse numere de telefoane de pe internet la care îmi răspunde doar un robot”.

Purtătorul de cuvânt de la E-on, Mihai Predulescu, spune că au păstrat acest sistem de programare online pentru că este o metodă mult mai civilizată de a trata clienții, iar cei care nu se descurcă au opțiunea de a face programarea, apelând la unul dintre numerele de telefon afișate pe site.

Am verificat să vedem dacă putem face programare sunând atât la umărul afișat pe ușa sediului E-on de pe strada Mihail Kogălniceanu, cât și pe un număr de pe site-ul companiei. Prin urmare, la numărul afișat pe ușă nu răspunde nimeni, iar la cele publicate pe site ești întâmpinat de un robot, iar mai apoi afli că nu poți să faci o programare telefonic, ci doar online.

Pentru a face o programare online pe site-ul E-on trebuie să parcurgi trei pași. Primul pas constă în completarea detaliilor vizitării, cel de-al doilea pas este reprezentat de primirea confirmării și codului de rezervare prin e-mail, iar ultimul pas este să introduci codul în aparatul de tichete.

Răspunsul oficial al purtătorului de cuvânt al companiei E-on este:

„E.ON Energie România a anunțat că, începând cu 1 martie, accesul clienților în magazinul din Sibiu se poate realiza exclusiv în baza unei programări prealabile, realizată prin serviciul E.ON eBooking. Măsura a fost luată pentru îmbunătățirea confortului clienților noștri prin economisirea timpului acestora, asigurarea unui flux adecvat de clienți pentru o deservire corespunzătoare și evitarea eventualelor sincope în preluarea și soluționarea solicitărilor.

Din reacțiile de până acum ale clienților care și-au făcut programarea online, aceștia s-au declarat mulțumiți de organizarea interacțiunilor, fiindcă în felul acesta nu pierd timp și se evitată aglomerația în fața magazinului.

În situația punctuală, în care un client nu a reușit să se programeze online pentru vizită, colegii noștri de la magazin îi vor face programare pe loc, în perioada imediat disponibilă și convenabilă pentru client.

Ca alternative pentru deplasarea la magazinul companiei, E.ON Energie România pune la dispoziția clienților următoarele canale de comunicare:

  • formularul disponibil pe eon.ro unde pot fi transmise solicitări/sesizări;
  • contul ON Myline disponibil pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
  • numerele de telefon: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
  • SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și îi asigurăm pe clienții noștri de întreaga noastră disponibilitate pentru rezolvarea cât mai rapidă a problemelor pe care ni le semnalează”.

 

 

 

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu