Brandul 100% românesc DABO redeschide restaurantul de pe Nicolae Bălcescu, sâmbătă, în 7 mai, la ora 12. Cu o nouă identitate vizuală, DABO invită sibienii dornici să încerce noul meniu îmbogățit pe partea preparatelor grill, și nu numai.
Cu un aer proaspăt, DABO redeschide restaurantul nou renovat, de pe Nicolae Bălcescu. Calitatea, autenticitatea și performanța sunt valorile și aspirațiile DABO care se vor regăsi și în noua locație, din Sibiu.
De la începutul anului, DABO, lanțul de preparate de tip fast-food ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut printr-un proces de rebranding bazat pe definirea identității brandului, alinierea canalelor de comunicare digitală și, mai ales, redesign-ului locațiilor din țară. Ideea de rebranding a plecat de la dorința brandului 100% românesc să atingă așteptările noii generații de consumatori.
Procesul de rebranding se bazează pe conceptul “Respectă-ți gustul!”, care diferențiază DABO de cele mai întâlnite tipuri de doner kebab și alte produse din aceeași gamă. DABO este lanțul de preparate de tip fast-food care nu e “cu de toate”, ci e “doar cu ce trebuie”.