continental a lansat o aplicație de ride-sharing pentru angajații din sibiu

La începutul lunii aprilie, Continental Sibiu a lansat o aplicație de ride-sharing pentru angajații companiei, cu scopul  de a contribui la protejarea mediului din orașul de pe Cibin. Practic, prin intermediul acestui serviciu, angajații de la Continental pot merge unii împreună cu ceilalți la muncă. În acest mod, se reduce aglomerația, timpul petrecut în trafic e mai mic, iar locurile de parcare sunt și ele mai multe.

„Ideea de a dezvolta și implementa o asemenea aplicație de ride-sharing pentru angajații Continental a venit în urmă cu 2 ani, însă din cauza restricțiilor impuse de pandemie, am amânat lansarea ei până în prezent”, spun reprezentanții companiei.

Aplicația este special creată pentru angajații Continental și oferită acestora gratuit, ca beneficiu. Instrumentul oferă o modalitate simplă, inteligentă și rapidă de a conecta angajații, șoferi și pasageri, astfel încât aceștia să poată călători împreună spre serviciu, casă sau orice altă destinație din oraș.

continental a lansat o aplicație de ride-sharing pentru angajații din sibiu

Aplicația poate fi folosită doar de către angajații Continental, ceea ce garantează faptul că șoferii și pasagerii sunt colegi din aceeași locație. Instalarea aplicației se poate face atât pe telefoanele personale, cât și pe cele de companie, logarea fiind posibilă însă exclusiv pentru oamenii din companie. „Aplicația Continental de ride-sharing m-a adus azi la birou. Cred că o să-mi fac o obișnuință din asta”, spune Daniela.

Cum funcționează aplicația CORY 

”Șoferul pornește aplicația CORY înainte de a pleca la drum și continuă să șofeze cu ea pornită, folosindu-se de un suport de telefon pentru mașină și respectând întotdeauna reglementările legale în vigoare privind utilizarea telefonului în timpul șofatului. Astfel, șansele de a fi vizibil pentru cât mai mulți pasageri care îi pot trimite cereri de călătorie sunt sporite. În cazul unui pasager, asemeni aplicațiilor de taxi, acesta caută un șofer disponibil, iar aplicația îi semnalează cel mai apropiat șofer. Pentru fiecare pasager transportat, șoferul primește un punct, iar asta îl urcă în clasament. În funcție de ranking-ul obținut, șoferul se bucură de o serie de beneficii în cadrul companiei”, mai spun reprezentanții companiei. continental a lansat o aplicație de ride-sharing pentru angajații din sibiu

Principalul scop al aplicației este de a contribui la obiectivele de sustenabilitate ale Continental și la protejarea mediului din Sibiu. Prin reducerea navetei zilnice cu mașini individuale spre serviciu și înapoi spre casă, se reduce aglomerația  și prin urmare timpului petrecut în trafic, la optimizarea folosiri locurilor de parcare disponibile, la reducerea emisiilor de CO2. În tot acest timp, angajații pot petrece timp împreună, în timp ce călătoresc, pot face schimb de idei și pot socializa. 

Ultima oră

Comentariul meu