Cauți cea mai bună companie de asigurări? Dacă ai ales să citești acest articol, atunci înseamnă că știi că sunt o grămadă de companii de asigurări pe piață și probabil toate ți se par la fel. Există totuși anumite criterii după care ar trebui să te ghidezi dacă vrei s-o alegi pe cea mai potrivită pentru tine. Achiziționarea unei asigurări, fie că vorbim de sănătate, auto sau de viață, poate fi destul de copleșitoare, așa că află după ce criterii trebuie să te ghidezi pentru alegerea companiei perfecte.
Cum îți dai seama care companie de asigurări este cea potrivită?
Reputația este mai mult decât excelentă
Reputația este primul criteriu de care trebuie să ții cont, atunci când îți alegi compania de asigurări. Pentru acest lucru, trebuie să faci foarte multă documentare, să citești părerile clienților vizavi de serviciile oferite de companie și să afli care este atitudinea companiei față de soluționarea problemelor clienților. O companie de asigurări care se respectă și care are o reputație bună, va sta la dispoziția oricărui client, în timp util, dacă va fi nevoie de soluționarea unei cereri de despăgubire.
Pe de altă parte, nu te lăsa influențat de tot ce vezi pe social media, pentru că multe companii pot face reclame spectaculoase și să te convingă de la prima vedere. De aceea, este recomandat să citești despre istoricul ei, eventual și articole din presă.
Procesul de despăgubire este adaptat secolului 21
Este extrem de important ca asiguratorul să aibă capabilități digitale, mai ales în vremurile în care trăim. Procesul digitalizat de notificare a daunelor este o modalitate adaptată clienților de astăzi, pentru că ei doresc să aibă dreptul la flexibilitate atunci când interacționează cu asiguratorul. O companie de prestigiu deja s-a gândit la toate aceste aspecte adaptate secolului 21. Fie că este vorba despre un accident de mașină, despre decontarea consultațiilor la medic sau despre un jaf în propria ta locuință, poți să notifici daunele online pe Asirom, iar ei se vor asigura că problema va fi soluționată rapid, pentru că scopul lor este să fii mereu protejat și să fii mulțumit de serviciile lor.
Calitatea serviciilor este incomparabilă
Evident, calitatea serviciilor este mereu pe primul loc înainte de a-ți alege orice companie care oferă servicii de asigurări. Daunele, deductibilele, explicarea condițiilor, explicarea dezavantajelor și ajutorul oferit se numesc servicii de calitate, și dacă firma bifează toate aceste aspecte, atunci înseamnă că ai făcut alegerea corectă.
Serviciul de relații clienți este un alt aspect la fel de important ca serviciile de despăgubire oferite. Compania trebuie să aibă un centru de asistență dedicată care să preia rapid un apel telefonic, care să fie la dispoziția clientului, să respecte normele de moralitate și să aibă răbdare, pentru ca soluționarea problemelor să fie una reușită. Nevoile clienților sunt imediate, așa că ei nu își permit și nici nu doresc să piardă timpul până răspunde la telefon un reprezentant al companiei.
Toate aceste aspecte fac parte din profilul perfect al unei companii de asigurări. Un alt lucru important de care trebuie să ții cont: nu te uita doar la prețuri, găsește o companie care îți va explica semnificația în spatele acelor numere. Nu căuta compania perfectă doar după prețuri, ci și după calitatea serviciilor oferite și atitudinea angajaților față de clienți.