FOTO ”Capcanele Sibiului” - Strada Viitorului, coșmar pentru pietoni - ”Sunt stâlpi în mijlocul trotuarului”

Strada Viitorului și al ei pod de cale ferată este o adevărată piatră de încercare pentru șoferii care nu sunt atenți și se poticnesc cu mașinile mai înalte de 2 metri. Dar, nici pietonii nu sunt mai în siguranță atunci când trec prin zonă. Trotuarul lipsește sub pod, iar câțiva metri mai încolo este ocupat de stâlpii de iluminat public.

Sibienii care trec pe strada Viitorului pe jos și nu cu mașina, nu se simt în siguranță. Și asta din cauza faptului că sub podul de cale ferată trotuarul se termină brusc, astfel că pietonii trebuie să meargă pe șosea, care oricum este îngustă și nu permite trecerea decât a unei singure mașini.

FOTO ”Capcanele Sibiului” - Strada Viitorului, coșmar pentru pietoni - ”Sunt stâlpi în mijlocul trotuarului”

FOTO ”Capcanele Sibiului” - Strada Viitorului, coșmar pentru pietoni - ”Sunt stâlpi în mijlocul trotuarului”

Apoi, un pic mai încolo, trotuarul există, dar este impracticabil. Stâlpii de iluminat public sunt așezați exact în mijlocul acestuia. Dacă totuși o persoană reușește să se strecoare pe lângă acesta, o mămică cu un cărucior va trebui să coboare din nou, pe șosea.

FOTO ”Capcanele Sibiului” - Strada Viitorului, coșmar pentru pietoni - ”Sunt stâlpi în mijlocul trotuarului”

VEZI AICI CUM VA ARĂTA STRADA VIITORULUI DUPĂ MODERNIZARE

Municipalitatea însă a anunțat încă din februarie anul trecut că strada Viitorului va fi reabilitată complet. În luna septembrie au fost făcute publice și câteva randări ale felului în care va arăta strada. Atunci se spunea că lucrările vor începe imediat ce vor fi îndeplinite toate procedurile. Urma ă fie desemnat proiectantul care să realizeze toate planurile necesare lucrărilor.

Concret, prin acest proiect se vor realiza următoarele:
 coborârea nivelului drumului în zona de sub podul CFR pentru a elimina interdicția de tranzitare a acestui punct pentru autovehiculele cu o înălțime mai mare;
 lărgirea carosabilului în zona podului CFR la 2 benzi, pentru a elimina obligația circulației alternative; pentru aceasta va fi necesară execuția unor lucrări de fundare în taluzul râului Cibin, precum și consolidarea și sprijinirea terasamentului nou al drumului
 modernizarea infrastructurii întregului tronson dintre str. Târgu Fânului și str. Moara de Scoarță.
 crearea de trotuare în zonele în care lățimea nu permitea înainte amenajarea lor
 modernizarea sistemului de iluminat public din zonă
 înlocuirea parapeților în partea dinspre râul Cibin

Prin urmare, lucrarea are o complexitate și un grad de dificultate mare, valoarea investiției ridicându-se la 18,13 milioane de lei.

 

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

Publică

  1. Privind la felul cum se „dezvolta” orasul rezultand situatii identice cu cele de pe aceasta strada, numele strazii mi se pare de-a dreptul profetic. Cam asa arata „viitorul” orasului nostru cu asa experti urbanisti la carma