foto zeci de facturi de gaz aruncate în zăpadă la sibiu- reacția oficială a celor de la e.on
Foto Facebook Canciu Iulian

Zeci de facturi de la un furnizor de gaze naturale au fost aruncate pe jos. Un sibian care a trecut prin zona blocului turn de la intersecția Bulevardului Mihai Viteazu cu Calea Dumbrăvii le-a găsit. A postat fotografia cu plicurile pe pagina de Facebook pentru a știi cei care nu primesc factura care este motivul. Fotografia a devenit virală cu aproape 400 de distribuiri.

Cele mai multe comentarii la postare sunt negative la adresa furnizorului de gaze naturale. Dra, reprezentanții companiei spun că facturile sunt trimise prin curieri poștali.

”Facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică sunt trimise clienţilor noştri prin intermediul unor furnizori de servicii poştale.

Compania noastră depune toate eforturile pentru a preveni apariţia unor eventuale disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte livrarea facturilor şi, de aceea, sesizările primite de la clienţii noştri sunt foarte importante pentru a putea interveni punctual şi prompt în remedierea acestora.

În situaţia concretă la care faceţi referire, compania noastră a demarat o analiză pentru a identifica cauzele ce au generat-o şi pentru a lua măsurile necesare pentru ca astfel de cazuri să nu se mai repete pe viitor”, spune Mihai Predulescu, purtător de cuvânt E.On Gaz.

Dar, dacă sibienii nu au primit factura de gaz sau electricitate de la E.On, nu înseamnă că nu au posibilitatea de a afla suma ce trebuie plătită.

”În cazul în care clienții noștri nu primesc facturile în intervalul obişnuit, cea mai simplă şi la îndemână cale de afla rapid suma de plată este serviciul Info Sold SMS pus la dispoziţia clienţilor E.ON Energie România.

Prin trimiterea unui SMS la 3730 cu textul SOLD urmat de codul de încasare şi vor primi răspuns imediat tot prin SMS, cu valoarea soldului curent.

Textul mesajului trebuie să fie de forma sold 2XXXXXXXXX (cu spatiu între « sold » şi cifre), unde 2XXXXXXXXX este codul de încasare din 10 cifre ce se regăseşte pe factură (poate fi o factură mai veche, codul se păstrează). Mesajul este gratuit din orice rețea de telefonie.

Totodată, reamintim clienţilor noștri că pot opta pentru factura electronică, prin intermediul portalului E.ON Myline, beneficiile acesteia fiind reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică.

În continuare sunt disponibile şi celelalte canale de comunicare prin care clienții pot afla imediat cât au de plată sau care este soldul lor curent la E.ON astfel:

• prin crearea unui cont personal pe www.eon.ro/myline sau în aplicația E.ON Myline, clienții au acces 24/7 la informații despre locurile lor de consum;
• prin accesarea Chat-ului E.ON de pe www.eon.ro, secțiunea Facturi & Plăți – Info sold și efectuarea pașilor indicați;
• prin telefon, non-stop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON, la 0265 200 366 sau 0265 200 900 (număr cu tarif normal, din orice rețea de telefonie)”, sunt explicațiile lui Mihai Predulescu.

 

 

Ultima oră

Comentariul meu