Cel de-al treilea chestionar din cadrul campaniei organizată de Tursib împreună cu Asociaţia Sibiu 1191 “Părerea TA contează ” s-a referit la activitatea şi atitudinea personalului din punctele de vânzare Tursib.
Am vrut ca prin acest chestionar să dăm posibilitatea utilizatorilor transportului public să ne ofere părerea dânşilor cu privire la cea de a treia categorie de angajaţi ai companiei noastre care intră direct ȋn contact cu călătoriii. Dacă primele două chestionare au făcut referire la inspectorii de trafic şi la conducătorii autobuzelor, de data aceasta a venit rândul casierilor de la punctele de lucru Tursib.
Cea mai mare parte a persoanelor care au răspuns la întrebările din chestionar consideră că activitatea şi atitudinea personalului din punctele de vănzare Tursib este bună şi foarte bună.
Ȋn privinţa modului ȋn care sunt trataţi, 57% dintre respondenţi consideră că atitudinea casierilor Tursib relativ la clienţi este una bună şi foarte bună. Doar 13% dintre cei care au completat chestionarul sunt nemulţumiţi de angajaţii Tursib, iar alţi 30% cred că relaţia călător vânzător este ȋn general una bună, dar că este loc de ȋmbunătăţiri ȋn acest sens.
Referitor la gradul de pregătire al personalului din vânzări, 29% consideră că aceştia ar putea fi pregătiţi mai bine profesional. Ȋn schimb 57% dintre respondenţi consideră bună şi foarte bună pregătirea angajaţilor Tursib. 14% dintre cei care au răspuns la chestionarul nostru se declară nemulţumiţi de pregătirea pe care casierii Tursib o au.
Percepţia clienţilor referitoare la modul ȋn care personalul de vânzare gestionează situaţiile tensionate este şi ea destul de bună. 46% dintre cei care au răspuns la ȋntrebări apreciază această parte a activităţii noastre ȋntr-un mod bun şi foarte bun. 35% dintre respondenţi cred că modalitatea casierilor de gestionare a conflictelor ar putea fi ȋmbunătăţită, pe cănd 19% cred că angajaţii Tursib nu ştiu să gestioneze corect o situaţie tensionată.
Din chestionarul completat, rezultă faptul că tendinţa generală de a evita contactul direct cu o persoană străină se aplică şi ȋn cazul achiziţionării titlurilor de călătorie pentru transportul public. La ȋntrebarea “Dacă aţi putea alege să achiziţionaţi tichete de călătorie de la un vânzător Tursib sau de la un automat, pe care dintre cele două variante aţi alege-o?”, 79% dintre clienţi au răspuns că preferă să evite interacţiunea cu un angajat şi să achiziţioneze titlurile de călătorie de la un automat de bilete.
Ȋn prima jumătate a acestui an, Tursib are ȋn plan impementarea unui sistem de ticketing nou, prin intermediul căruia vom veni ȋn ȋntâmpinarea clienţilor care ȋşi doresc să aibă acces la mai multe modalităţi de achiziţionare a titlurilor de călătorie. Desigur că aceste ȋmbinătăţiri nu ȋnseamnă că vom renunţa la interacţiunea directă a vânzătorilor cu călătorii. Vom avea ȋnsă modalităţi noi de achiziţionare a tichetelor de călătorie, ȋn aşa fel ȋncât orice persoană care doreşte să circule cu autobuzul să poată să o facă ȋntr-un mod cât mai accesibil şi simplu.
Referitor la ȋmbunătăţirea activităţii personalului din vânzări, vom organiza şedinţe de reinstruire ȋn care să punem accent ȋn primul rând pe modalităţile de comunicare ale colegilor noştri cu publicul călător precum şi pe noile proceduri pe care le vom implementa, ȋn aşa fel ȋncât toţi angajaţii Tursib din punctele de vânzare să poată oferi tot suportul călătorilor care vor apela la serviciile noastre.
Campania noastră continuă cu alte chestionare. Cel pe care vă invităm acum să ȋl completaţi se referă la confortul general oferit de călătoria cu autobuzul.
Mulţumim tuturor celor care vă implicaţi şi ne oferiţi părerea dumneavoastră, şi vă asigurăm de faptul că vom ţine cont de toate sugestiile primite pe parcursul campaniei noastre.